stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 250299
  • 15 اسفند 1399 - 13:41
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان:

ممنوعیت تردد شبانه در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد

ممنوعیت تردد شبانه در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد
هرمزگان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اشاره به کاهش زمان ممنوعیت تردد شبانه در هرمزگان گفت: این ممنوعیت تردد برای کنترل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ  مجید صالح پور با اشاره به اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها برای کنترل شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: برابر اعلام ستاد ملی مبازره با کرونا زمان ممنوعیت تردد شبانه در کشور به مدت یک ساعت کاهش یافته است.

وی افزود: بر اساس این طرح، تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح ممنوع و تردد هیچ خودرویی در خیابان ها و معابر شهری به جز خودرو های دارای مجوز تردد در معابر مجاز نمی باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان با بیان اینکه با رانندگان ناقض این محدودیت برخورد قاطع می شود، اظهار داشت: از همکاری و تعامل شهروندان در رعایت این محدودیت ها تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: شیب نزولی کرونا در هرمزگان ناشی از همدلی مردم و تلاش مسئولان است که به همین منوال باید ادامه پیدا کند و طوری نباشد که مجددا عادی انگاری بیماری در مردم باب شود بنابراین؛ در طرح جامع مقابله با کرونا که از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح اجرایی شده بسیار تاکید شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد .

سرهنگ صالح پور در پایان اظهار داشت: امیدواریم شهروندان با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها، زنجیره اتصال این بیماری قطع و به حافظان سلامت کمک شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.