stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 250288
  • 15 اسفند 1399 - 13:09
0

درخواست بهرنگ علوی از مهران مدیری؛ مهریه را کم کنید

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون دیشب مهمان برنامه دورهمی بود.

قلم | qalamna.ir :

 

مهران مدیری دیشب میزبان بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی بود.
علوی در ابتدای برنامه درباره شروع فعالیتش در عرصه هنر گفت: سال ۷۰ تئاتر کودک بازی می‌کردم، در گروه تئاتری ما بیشتر دوستانی بودند که کار کودک می‌کردند. من عاشقانه کار بازیگری را دوست داشتم، اما به درس علاقمند نبودم. به همین دلیل اصلا کنکور ندادم و دانشگاه نرفتم!
وی افزود: من دوران کلاس‌های بازیگری را هم سپری کردم و اولین کار تصویری من با فیلم عیار۱۴ بود که دو سکانس بازی داشتم و سعی کردم اعتمادشان را جذب کنم و در فیلم بعدی به نام دربند بازی کردم.مدیری درباره فاصله نسل‌ها گفت: ما با هر چیز جدیدی ذوق می‌کردیم، حالا دوران ما خیلی سخت‌تر بود. یکی از بازی‌های مهم ما این بود که معذرت می‌خواهم با تف پشه شکار کنیم!
 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

بازیگر هشت و نیم دقیقه درخصوص شهرت با این سریال توضیح داد: من بعد از فیلم دربند که نقش یک بنگاهی را داشتم، ۱۲ فیلمنامه به من پیشنهاد شد که بیشتر همان بنگاهی را می‌خواستند! قبول نکردم تا اینکه فیلم مرگ ماهی را بازی کردم.علوی درباره خواستگاری رفتن گفت: تا حالا خواستگاری نرفتم، واقعیت این است که خیلی به فکرش نبودم. اعتقاد شخصی ام این است که ازدواج مثل مرگ می‌ماند! به مرگ هم نباید فکر کنید و باید بگذارید پیش بیاید! (می‌خندد)
 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

بازیگر معمای شاه اظهار کرد: خواهشی از شما دارم، اصولا نمی‌دانم دلیل اش چیست، اما نگاه مردم به من منفی شده است. احساس می‌کنم اگر خواستگاری بروم تخفیف خوبی به من ندهند. از شما می‌خواهم اگر روزی خواستگاری رفتم تشریف بیاورید و برای من تخفیف بگیرید (می‌خندد).
 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو
 
 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 
 

 

 

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.