stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250234
  • 15 اسفند 1399 - 10:06
0

مدیر کل آموزش و پرورش فارس: تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانعی برای مهاجرت نخبگان

مدیر کل آموزش و پرورش فارس: تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانعی برای مهاجرت نخبگان
فارس- با تقویت هویت ایرانی اسلامی کودکان و دانش آموزان ضمن کمک به توسعه علمی کشور، مانع از مهاجرت نخبگان نیز خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر هویت ایرانی اسلامی کودکان و دانش آموزان تقویت شود ضمن کمک به توسعه علمی کشور، مانع از مهاجرت نخبگان نیز خواهد شد.
 فرهاد گفت: تجربه اجرای موفق شهاب در راستای شناسایی و هدایت استعداد‌های دانش آموزان در استان فارس، ما را نسبت به اجرای طرح و برنامه‌های دیگر امیدوار کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در بحث شهاب دغدغه ما نسبت به نگهداشت دانش آموزان بود که پس از بررسی‌ها و مطالعات گسترده وزمان بر در این حوزه، به راهکار‌هایی رسیدیم که بسیار موثر بود.
وی گفت: بر این باوریم که اگر هویت کودکان و دانش آموزان تقویت شود از مهاجرت بسیاری از نخبگان جلوگیری خواهد شد و این امر کمک شایانی به توسعه علمی کشور خواهد کرد.
دکتر اسماعیلی گفت:دغدغه ما نسبت به مساله هویت دانش آموزان باعث شد، دبیرخانه‌ای در بحث مبانی هویتی با همکاری حوزه علمیه و توجه ویژه امام جمعه شیراز که اعتقاد ویژه‌ای به این مساله داشتند در سال جاری تشکیل شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت:در بحث تقویت و احیای هویت ایرانی اسلامی باید همه نهاد‌ها و اقشار، خصوصا نخبگان علمی جامعه و اساتید حوزه‌ی علمیه و فرهنگیان دست به دست هم دهند تا موفقیت حاصل شود.
وی گفت:باتوجه به میزبانی استان فارس در همایش ملی کودکان ایرانی اسلامی این انتظار وجود دارد که همه فرهنگیان فارس دست به دست هم دهند و در این مساله به مانند همایش ملی آموزش در دوران کرونا یکدل و دغدغه مندانه ظاهر شوند.
اسماعیلی گفت:با هدف ایجاد هویتی منسجم و عمیق در کودکان پیش دبستانی و دبستان این همایش را پذیرفتیم، چرا که اساس شکل گیری هویت در این دوران است و از این طریق میتوانیم فرزندان خود را نسبت به تمدن تاریخی و ریشه دار خود آگاه کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.