stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 250188
  • 15 اسفند 1399 - 2:11
1

ضرورت اصلاح قوانین حوزه صنعت نمایشگاهی در برنامه هفتم توسعه

ضرورت اصلاح قوانین حوزه صنعت نمایشگاهی در برنامه هفتم توسعه
خراسان رضوی- رییس فراکسیون زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح قوانین حوزه صنعت نمایشگاهی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

هاجر چنارانی رییس فراکسیون زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی و گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست تخصصی فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی با هیات مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مشهد گفت: اصلاح قوانین مصوب در صنعت نمایشگاهی و تصویب قوانین جدید در این صنعت در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

هاجر چنارانی افزود: میراث فرهنگی در مجلس دهم از سازمان به وزارتخانه تبدیل شد و در مجلس یازدهم هم فراکسیون نمایشگاه‌ها را فعال کردیم.
وی ادامه ‌داد: امیدواریم بتوانیم گامی موثر در مسیر ارتقای صنعت نمایشگاهی گام برداریم.

رییس فراکسیون زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی گفت: رابطه تولید و مصرف همخوانی ندارد و با آمدن تحریم‌ها تمامی دروازه‌های ورودی به سوی ایران بسته شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی دارند افزود: می‌توانیم از ظرفیت نخبگان ایرانی در تمامی صنایع از جمله صنعت نمایشگاهی برخوردار شویم به شرط آنکه در مسیر احیای مجدد جایگاه حقیقی‌ خود در منطقه و جهان گام برداریم.

چنارانی ادامه داد: بخش عمده‌ای از اشتغال و درآمدزایی کشور در صنعت نمایشگاهی حاصل می‌شود و به دنبال آن هستیم در برنامه هفتم توسعه اصلاح قوانین مصوب در صنعت نمایشگاهی و تصویب قوانین جدید در این صنعت را داشته باشیم.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.