stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 250173
  • 15 اسفند 1399 - 2:11
0

نماز جمعه فردا در همه پایگاههای خراسان رضوی برگزار می‌شود

نماز جمعه فردا در همه پایگاههای خراسان رضوی برگزار می‌شود
خراسان رضوی- مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در پانزدهم اسفند همانند هفت هفته اخیر با رعایت دستورالعملهای مقابله با کرونا در همه ۵۳ پایگاه اقامه نماز جمعه این استان اقامه می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی روز پنجشنبه بیان کرد: نماز جمعه، هشتم و اول اسفند، بیست و چهارم، هفدهم، دهم و سوم بهمن و ۲۶ دی ماه در ۵۳ پایگاه، ۱۹ دی ماه در ۵۰ پایگاه، ۱۲ دی ماه در ۴۶ پایگاه و پنجم دی در ۲۲ پایگاه استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: فردا نیز در مشهد آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با کمترین زمان ممکن همراه با تب‌ سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه در پی شیوع ویروس کرونا از روز نهم اسفند ماه پارسال به مدت سه ماه در تمامی ۵۳ پایگاه خراسان رضوی تعطیل شد.

برپایی نماز جمعه در پی مهار نسبی شیوع ویروس کرونا و روند بهبود شرایط از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال به تدریج در نقاط مختلف خراسان رضوی از سر گرفته شد و در این مدت به تناسب شرایط گاهی به صورت موقت لغو و بار دیگر اقامه شده است.

بر اساس اعلام رسمی، تاکنون یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۰ هزار و ۳۵۳ تن رسیده است. همچنین یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۷۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. سه هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.