stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 250120
  • 14 اسفند 1399 - 11:32
1
مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان:

می‌خواهیم در مجموع به تزریق نزدیک ۷ هزار دوز واکسن برسیم/ ادامه کار منوط به دریافت واکسن جدید است

می‌خواهیم در مجموع به تزریق نزدیک ۷ هزار دوز واکسن برسیم/ ادامه کار منوط به دریافت واکسن جدید است
اصفهان_ مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان با بیان اینکه می‌خواهیم در مجموع  به تزریق نزدیک 7 هزار دوز واکسن برسیم، گفت: ادامه کار منوط به دریافت واکسن جدید به همراه دستورات خاص محموله از وزارت بهداشت است.
قلم | qalamna.ir :

رضا فدایی، با اشاره به فرایند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار داشت: از ۲۱ بهمن که به طور همزمان در کشور پروسه تزریق واکسن کرونا آغاز شده ۴هزار و ۱۰۰ نفر از کادر درمان بخش‌های کرونای بیمارستان‌های استان اصفهان واکسینه شده‌اند.

وی افزود: از هفته آینده آن دسته از افرادی که در مراکز بهداشت به طور مستقیم با بیماران مشکوک یا قطعی کرونا برای انجام تست سر و کار دارند و اقدام به نمونه گرفتن از حلق و بینی مراجعان می‌کنند و بالغ بر ۲ هزار نفر هستند واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان با بیان اینکه می‌خواهیم در مجموع  به تزریق نزدیک ۷ هزار دوز واکسن برسیم، گفت: ادامه کار منوط به دریافت واکسن جدید به همراه دستورات خاص محموله از وزارت بهداشت است.

وی ادامه داد: تاکنون واکسن روسی برای کادر درمان بخش‌های کرونا مورد استفاده قرار گرفته و اینکه محموله بعدی واکسن مربوط به کدام کشور خواهد بود، اطلاعی در دست ما نیست و اطلاع رسانی خواهد شد.

فدایی تصریح کرد: کارکنان درمانی بیمارستان‌های استان اصفهان بیش از ۲۰ هزار نفر هستند و در صورت وصول واکسن کافی امکان تزریق به تمامی آنها تا قبل از عید وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ تزریق واکسن در استان هماهنگی‌های لازم انجام شده، گفت: از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط منتظر وصول واکسن کووید ۱۹ هستیم.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دار مرکز بهداشت استان خاطرنشان کرد: کارکنان اداری، خدماتی، پشتیبانی و انتظامات در فاز دوم در بهار ۱۴۰۰ واکسینه خواهند شد.

 فدایی افزود: کادر آزمایشگاه‌ها به آزمایشگاه‌های کرونا و غیرکرونا تقسیم شده که کارکنان آزمایشگاه کرونا در اولویت هستند و سایر کادر آزمایشگاه‌های غیرکرونایی در مرحله بعد واکسن دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم عادی که نه مسن باشند و نه بیماری زمینه‌ای داشته باشند در نیمه دوم سال آینده در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند ولی وزارت بهداشت قصد دارد  این کار تسریع شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.