stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 250097
  • 14 اسفند 1399 - 14:54
0
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا خبر داد؛

موفقیت ۲ دانش آموز شهرضایی در المپیادهای کشوری

موفقیت ۲ دانش آموز شهرضایی در المپیادهای کشوری
اصفهان_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا از موفقیت دو دانش آموز شهرضایی در سطح کشور خبر داد و گفت: دانش آموز زهرا میرزایی با کسب مدال نقره المپیاد علمی جغرافیا و هنرجو فاطمه صدری با کسب رتبه اول کشوری گرایش ماکروفتوگرافی برگ زرین دیگری به افتخارات آموزش و پرورش شهرضا اضافه کردند.
قلم | qalamna.ir :

مصطفی مطهری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرضا، اظهار داشت: تعداد ۱۳۶ مدرسه دولتی و ۲۶ مدرسه خیرساز در شهرضا وجود دارد که از این تعداد بیشترین تعداد مدارس نیارمند بازسازی یا ساخت و ساز مجدد مربوط به دهه ۶۰ است که بالای ۴۰ سال از ساختشان می‌گذرد.

وی افزود: بر این اساس از سال‌های گذشته تاکنون بیشترین دریافتی‌های مدارس به دلیل نیاز به تعمیرات صرف هزینه‌های بازسازی مجدد می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا با اشاره به تعداد مدارس شهری و روستایی بیان داشت: از نظر تعداد کل مدارسی که در شهرستان وجود دارد ۸۹ مدرسه شهری و ۷۳ مدرسه در روستاها قرار دارد و همچنین تعداد ۱۴ مدرسه تخریبی بدون دانش آموز در شهرستان داریم.

وی از تحصیل ۱۵ هزار و ۳۴۰ دانش آموز در شهرستان شهرضا خبر داد و تصریح کرد: امسال ۳۱۲ گوشی و تبلت هوشمند توسط خیریه، معلمان، مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت و حدود ۳۰ تبلت نیز به شکل امانت به دانش آموزان تحویل داده شد.

مطهری از موفقیت دو دانش آموز شهرضایی در سطح کشور خبر داد و گفت: دانش آموز زهرا میرزایی با کسب مدال نقره المپیاد علمی جغرافیا و هنرجو فاطمه صدری با کسب رتبه اول کشوری گرایش ماکروفتوگرافی برگ زرین دیگری به افتخارات آموزش و پرورش شهرضا اضافه کردند.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی‌هایی که والدین در دوران آموزش مجازی دارند، ارتباطات دانش آموزان در دنیای واقعی است چرا که حضور در مدرسه و ارتباط با دیگر بچه‌ها، باعث تقویت روحیه تیمی و بالا رفتن عزت نفس در دانش آموزان می‌شود و در پیشرفت تحصیلی مؤثر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرضا بر همت و همکاری خانواده و مدرسه برای هدایت و حمایت از دانش‌آموزان در استفاده از فضای غیرحضوری آموزشی تاکید کرد و گفت: در این راستا همه باید با همکاری و همراهی تلاش کنند تا از شرایط سخت شیوع ویروس کرونا گذر کنیم و جامعه هرچه سریع‌تر به شرایط عادی برگردد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.