stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 250068
  • 16 اسفند 1399 - 23:15
2
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

۳۰۰ خانواده داری دو معلول در کردستان صاحب خانه می‌شوند

۳۰۰ خانواده داری دو معلول در کردستان صاحب خانه می‌شوند
کردستان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 300 خانواده دارای حداقل دو معلول در مناطق شهری و روستایی استان شناسایی شده که با کمک نهادها و دستگاه‌های اجرایی ازجمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد برکت و خیرین مسکن‌ساز صاحب خانه می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :
قلم از کردستان- شهرام ملکی در جلسه کمیته راهبردی تفاهم‌نامه سه‌جانبه تأمین مسکن معلولین که ظهر روز چهارشنبه با حضور فرهاد خاکی‌پور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت خیرین و تسهیل‌گری دولت تأمین مسکن برای معلولین و افراد کم‌توان جسمی حرکتی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان این موضوع افزود: معلولین و افراد کم‌توان جسمی حرکتی نیازمند کمک و حمایت هستند و برای کمک به آن‌ها دستگاه‌های اجرایی تلاش خود را مضاعف کنند.

ملکی در ادامه به شناسایی و سامان‌دهی خانوارهای دارای حداقل دو معلول در کردستان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ خانوار دارای حداقل دو معلول در مناطق شهری و روستایی در استان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: قرار است با کمک نهادها و دستگاه‌های اجرایی ازجمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد برکت و خیرین مسکن‌ساز و با تأمین زمین این واحدها ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان سخنان خود ابراز کرد: در مناطق شهری تا سقف ۱۴۰ میلیون و در حوزه روستایی ۸۵ میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای تأمین مسکن به این خانوارها پرداخت می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.