stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 249789
  • 13 اسفند 1399 - 18:30
2
فرمانده انتظامي هرمزگان :

توقیف محموله۵۰ میلیاردی مواد محترقه خارجی قاچاق در هرمزگان

توقیف محموله۵۰ میلیاردی مواد محترقه خارجی قاچاق در هرمزگان
هرمزگان-فرمانده انتظامي هرمزگان از کشف یک میلیون و647هزارعدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش50میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری مواد محترقه قاچاق دریکی از انبار های اسکله شهید رجائی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با همکاری نماینده گمرک و یگان حفاظت بندر و در بازرسی از یک دستگاه کانتینر ۲۰فوت یک میلیون و۶۴۷هزارعدد انواع موادمحترقه را قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش محموله کشف شده را بنابرنظر کارشناسان مربوطه ۵۰میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه کانتینرتوقیف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان  خاطر نشان کرد: پلیس قطعا با افراد مخل نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهد داد افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می اندازند در استان فعالیت کنند و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این زمینه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.