stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 249666
  • 13 اسفند 1399 - 15:37
0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی تهدید جدی تامین برق تابستان ۱۴۰۰

ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی تهدید جدی تامین برق تابستان ۱۴۰۰
مرکزی_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی تهدید جدی برای تامین برق تابستان 1400 است.
قلم | qalamna.ir :

محمد اله داد در جلسه هم اندیشی با نیروی انتظامی استان مرکزی ضمن قدردانی مجاهدتهای خالصانه و تلاش های شبانه روزی فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در جمع آوری دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز گفت: با همکاری و تعامل شایسته نیروی انتظامی با شرکت توزیع نیروی برق استان شاهد جمع آوری گسترده دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز در استان بوده ایم.

وی بیان کرد: طی۱۱ماه سال جاری ۶هزار و ۴۰۰ ماینر غیرمجاز در استان در ۴۲محل  کشف و بیش از ۱۲۰میلیارد ریال هزینه انرژی از این مصرف کنندگان دریافت و به خزانه دولت بازگشت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بر ضرورت  نظارت و هماهنگی بیشتر وزارت مخابرات ،ارتباطات و فناوری اطلاعات ،صنعت معدن و تجارت و شرکت  گاز وشهرک های صنعتی بر نوع فعالیت صنعت در این جلسه تاکید کرد.

اله داد تصریح کرد: جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز، از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه استفاده غیرمجازو بی رویه مصرف کنندگان رمز ارزها موجب کمبود انرژی به صورت مداوم خواهد شد،افزود: در صورت عدم نظارت و کنترل بر مصرف استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارزها در سال آینده در تامین انرژی برق دچار مشکل جدی خواهیم شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی و مبارزه با کالای قاچاق و ارز  فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند با همکاری و تعامل سازمان ها و شهروندان به عنوان سرمایه های بی بدیل اجتماعی در پیشبرد ماموریت ها و ارتقای کیفی خدمات رسانی حرکت کند.

سرهنگ محمد عقیل سلگی افزود: نیروی انتظامی به عنوان نهادی پیشرو در برقراری نظم اجتماعی در کنار دستگاه های قضایی و امنیتی جامعه با احساس مسئولیت در برابر مردم و پیگیری به موقع انجام وظیفه می کندو مبارزه با استفاده کنندگان  دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز نیازمند یک عزم همگانی است.

سرهنگ احسان آنقی رییس پلیس فتا  فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم  با بیان اینکه  پلیس فتا در استان ۱۰سال فعال شده است ،افزود: جرم هایی که مصادیق سایبری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دارد را پیگیری می کند که  قطعاً نیروی انتظامی بدون مشارکت مردم در ماموریت های خود موفقیت واقعی را کسب نخواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.