stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 249506
  • 13 اسفند 1399 - 13:24
1

رونمایی از جایگاه کارگران ساختمانی در مشهد

رونمایی از جایگاه کارگران ساختمانی در مشهد
خراسان رضوی - معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن نوروز۱۴۰۰، جایگاه کارگران ساختمانی در مشهد رونمایی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع اصحاب رسانه به اقدامات در دست اجرای معاونت خدمات شهری مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گلکاری بهاری، ریسه بندی نوروزی و اعیاد شعبان و نصب المان ها در در خیابان های شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۱۹ هکتار گلکاری صورت گرفته که بالغ بر ۱۶ میلیون از این گلها توسط تولیدکنندگان داخل استان تامین شده است، این گلکاری ها نسبت به پارسال یک ونیم هکتار افزایش یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به وضعیت کرونایی موجود ادامه داد: امسال جشنواره گل لاله را برگزار نمی کنیم و این نمایش گلها را به سطح شهر منتقل می کنیم که به لحاظ روانی و آرامش بخشی برای مردم انجام می شود.

یعقوبی به المانهای نوروزی اشاره و بیان کرد: بالغ بر ۱۲۰۰ المان به باغچه های درون شهر اضافه می شود، ۱۵۰ المان فرهنگی که مربوط به سالهای گذشته بوده دوباره رنگ آمیزی می شود، ۱۵۰ المان فرهنگی نیز به سایر المان ها افزوده می شود.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ نقطه از سطوح شهر در اطراف حرم رضوی با لامپهای فوق کم مصرف ریسه بندی می شود، ۶۰ هزار شعله لامپ هم در ۵۰ نقطه حاشیه شهر نصب می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، تخفیفات ویژه برای مواد شوینده و نظارت بر تنظیم بازار برای میوه شب عید را از دیگر اقدامات نوروزی این نهاد عنوان و تاکید کرد: در بحث های حمل نقل عمومی اتوبوس و مترو نیز با توجه به شرایط کرونایی تمهیدات لازم صورت می گیرد.

 

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.