stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 248477
  • 11 اسفند 1399 - 1:40
3

مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند

مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند

ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در جلسه مسئولان نظارت بر انتخابات سال ۱۴۰۰ که در ساختمان مرکزی شورای نگهبان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: اگر انتخابات سالم می‌خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد چرا که اعضای این شورا در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی‌فروشند.

وی افزود: مردم می‌بایست با بصیرت، درک شرایط، توجه به روحیه انقلابی و جهادی کاندیداها، شایستگی کاندیداها را به درستی ارزیابی تا اصلح‌ترین افراد به عنوان رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها راه پیدا کنند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم باید فردی را برای کرسی ریاست جمهوری برگزینند که با روحیه انقلابی لرزه بر تن دشمن اندازد و رأی و جهت گیری های سیاسی هدفش دفاع از ارزش‌های اسلام باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: نیروهای انقلابی نیز می‌بایست با رعایت چارچوب قانون در خصوص انتخابات، نقش خود را در جهت روشنگری، تبیین شاخصه‌های انقلابی و جهادی و تبیین مؤلفه‌های شایستگی یک رئیس جمهور و کاندیدا شورای اسلامی شهر و روستا در تراز انقلاب به خوبی ایفا کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان داشت: حضور حداکثری در انتخابات یک اصل و از ضرورت‌های نظام است و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی آینده کشورشان را رقم بزنند و برای چهار سال آینده تصمیم بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.