stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 248475
  • 11 اسفند 1399 - 1:40
3

اعطای تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیونی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران

اعطای تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیونی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران

پیشوا- معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران از اعطای تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حمیدرضا روستایی عصر یکشنبه در نشست با حسین عباسی، فرماندار، مسئولان و دهیاران پیشوا اظهار داشت: جلسات متعددی در رابطه با مقاوم سازی بافت فرسوده در پیشوا برگزار شده ولی هنوز به نتیجه مطلوب و مدنظر نرسیده‌ایم.

روستایی گفت: چند روستای شهرستان از جمله روستاهای قاسم‌آباد، شترخوار و معین آباد به عنوان پایلوت مقاوم‌سازی در نظر گرفته شده و تعدادی واحد نیازمند مقاوم‌سازی شناسایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر به ازا هر واحد مسکونی، میزان تسهیلات بلاعوض از ۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته که نوید خوبی برای مردم است.

معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران عنوان داشت: پیشوا دارای ۷ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی است که از این میزان ۲ هزار و ۹۰۰ واحد دارای بافت فرسوده و ۲ هزار و ۴۳۳ واحد افزون بر ۳۰ سال از احداث آنها می‌گذرد و در واقع حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بافت مسکونی روستاهای این منطقه فرسوده است.

روستایی بیان داشت: در حال حاضر ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران در نظر گرفته شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم شهرستان پیشوا برای مقاوم‌سازی ۸۰ واحد مسکونی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت مقاوم‌سازی و نوسازی بافت فرسوده، خیرین نیز در این زمینه ورود کرده‌اند و لازم است خود مردم نیز اهتمام ویژه‌ای در این راستا داشته و نقش‌آفرینی کنند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.