stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 248391
  • 10 اسفند 1399 - 17:46
2

سبقت غیرمجاز موجب مرگ ۲ سرنشین خودرو در گردنه حیران همدان شد

سبقت غیرمجاز موجب مرگ ۲ سرنشین خودرو در گردنه حیران همدان شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با اظهار داشت: راننده یک دستگاه سواری پراید در مسیر گردنه حیران در نزدیکی طاعون آباد قهاوند بی توجه به خودروی مقابل به یکباره اقدام به سبقت غیرمجاز کرده که این حرکت منجر به برخورد با کامیون بنز ۱۰ تن حامل بار مواد معدنی در مسیر مقابل می شود.

به گفته وی، راننده کامیون، با هدایت خودرو به سمت چپ جاده درصدد پیشگیری از بروز این سانحه بوده اما به رغم آن با سواری پراید برخورد و ۲ سرنشین سواری جان خود را از دست می دهند.

رییس پلیبس راه استان همدان یکی از مشکلات کاربران جاده را نداشتن صبر و حوصله در حین رانندگی دانست و گفت: خطوط ممتد سر پیچ ها و مکان هایی که دید راننده محدود است برای حفظ جان افراد در سطح جاده کشیده شده اما بیشتر رانندگان بی توجه به این موضوع اقدام به سبقت غیرمجاز می کنند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: سبقت گرفتن از خودرو تنها تغییر جهت فرمان وسیله نقلیه نیست بلکه باید در این هنگام به دقت مسیر مقابل و خودروهای عبوری را مد نظر قرار داده و حتی در مکان هایی که سبقت آزاد است نیز باید با احتیاط سبقت گرفت.

رییس پلیبس راه استان همدان اظهار داشت: گردنه حیران در محدوده روستای طاعون آباد از توابع قهاوند از جاده های فرعی با ۶ متر عرض است در حالیکه طبق استاندارد عرض یک جاده باید دست کم هفت متر و نیم باشد.

وی ادامه داد: پیش از این خودروهای عبوری از تهران به سمت شهرستان های جنوبی همدان شامل ملایر، نهاوند و تویسرکان از اراک تردد می کردند اما به دنبال راه اندازی اتوبان همدان – ساوه و کاهش زمان تردد، استقبال از این مسیر توسط ساکنان جنوبی این استان بیشتر شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.