stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 248359
  • 10 اسفند 1399 - 16:04
1

کومان، گریزمان را نشانه گرفته است

کومان، گریزمان را نشانه گرفته است

سرمربی بارسلونا دو بازی پیاپی است که از مهاجم فرانسوی در ترکیب استفاده نمی‌کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، آنتوان گریزمان به یک بازیکن ثابت در ترکیب اصلی بارسلونای رونالد کومان تبدیل شده بود. با این حال هرگز این چنین در دو بازی پیاپی نیمکت نشین نشده بود. پس از تساوی یک بر یک مقابل کادیس در لالیگا سرمربی هلندی تصمیم گرفت مهاجم فرانسوی را از ترکیب اصلی کنار بگذارد. 

نخستین بازی برابر الچه در نوکمپ بود که یک دیدار معوقه از هفته نخست لالیگا بود. به نظر می رسید نیمکت نشینی گریزمان به خاطر استراحت باشد چون بازیکن شماره هفت بارسا جزو افرادی بود که زمان زیادی در میادین حضور داشت. با این حال غیبتش در دیدار شنبه مقابل سویا هشدارها را فعال کرد. او حتی یک دقیقه بازی نکرد و بازیکنانی همچون عثمان دمبله، مارتین برایت‌ویت و موریبای جوان به او ترجیح داده شدند. این دیدار برای بارسلونا در لالیگا حیاتی بود چون سویا یک رقیب مستقیم برای تیم کاتالانی به حساب می آمد. 

کومان غیبت گریزمان را موضوع تاکتیکی عنوان کرد و گفت: “این نیمکت نشینی حامل هیچ پیامی نیست. به خاطر تغییر سیستم چنین تصمیمی گرفتیم و می خواستیم دمبله را در خط حمله بگذاریم. به یک بازیکنی که سرعتش از لیونل مسی بالاتر بود نیاز داشتیم. آن فقط یک تغییر سیستم بود.” گریزمان با وجود این که حتی یک دقیقه در زمین حضور نداشت اما از پیروزی تیمش خوشحال بود و در توئیترش نوشت: “پیروزی، پیروزی، پیروزی!!!”

غیبت گریزمان یک قبل و بعد را پس از شکست ۴ بر یک مقابل پاری‌سن ژرمن و تساوی یک بر یک برابر کادیس را نشان می دهد که در خط حمله عملکرد ضعیفی داشت. کومان از عملکرد شاگردانش در خط حمله به شدت انتقاد کرد و به نظر می رسد تصمیم جدیدی درباره تیم گرفته است. مهاجم فرانسوی یکی از مردانی بود که میانگین گلزنی اش در ماه فوریه پایین آمد، در حالی که ژانویه فوق العاده ای را سپری کرده بود. بهای این افت نیمکت نشینی بود. 

آخرین باری که گریزمان در دو بازی پیاپی نیمکت نشین بود به هشت ماه پیش برمی‌گردد. در آن زمان کیکه ستین هدایت بارسا را بر عهده داشت. او دیدار سلتاویگو را از روی نیمکت شروع کرد (۲ بر ۲) و این اتفاق در تساوی ۲ بر ۲ برابر اتلتیکومادرید تکرار شد. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.