stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 24834
  • 27 دی 1394 - 20:22
5

صالحی: سفر آمانو به ایران تشریفاتی است

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، گفت: سفر آمانو به ایران سفری تشریفاتی است و او طی این سفر با رئیس جمهور دیدار خواهد داشت.

قلم | qalamna.ir :

علی اکبر صالحی در حاشیه نشست خبری رئیس جمهور در جمع خبرنگاران درباره دلیل سفر آمانو به کشورمان، گفت: وی علاقه‌مند است که به ایران بیاید زیرا برجام اتفاق بزرگی برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

وی با بیان اینکه همانطور که رئیس جمهور گفتند همواره همکاری ما با آژانس ادامه خواهد داشت، گفت: سفر آمانو در چارچوب تقویت و توسعه روابط ایران و آژانس است. آژانس همچنین در بعد خدمات رسانی به اعضای خود فعال است و این خدمات رسانی به ایران نیز ادامه خواهد داشت و همکاری ما با آژانس در چارچوب مقررات قبلی و پروتکل الحاقی ادامه می‌یابد.

صالحی همچنین خاطرنشان کرد: ملت ایران ۳۷ سال پیش اراده کرد که زیر سلطه کشوری نباشد. اگر ملتی بخواهد از حیات طیبه استفاده کند دست تقدیر با او یار خواهد بود. ملت ما هم اعلام کرد نمی‌خواهد زیر سلطه باشد که هزینه این استقلال هم سنگین است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان اظهار کرد: برجام نشان دهنده اقتدار این ملت است زیرا اگر استقامت ملت ایران نبود این نتایج به دست نمی‌آمد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.