stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 248296
  • 10 اسفند 1399 - 16:19
0

شورای عالی شهرسازی مشکل خیابان استاد فقیهی را حل کند

شورای عالی شهرسازی مشکل خیابان استاد فقیهی را حل کند
قم -رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: مساله حذف طرح خیابان استاد فقیهی از طرح تفصیلی خارج از استان قم تصمیم گرفته شده است و باید توسط شورای عالی شهرسازی حل شود.
قلم | qalamna.ir :

روح‌الله امراللهی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به آخرین وضعیت طرح معلق ۱۶ متری استاد فقیهی حدفاصل بلوار عماریاسر تا خیابان ۱۹ دی اظهار کرد: تا الان میراث فرهنگی به طور کامل با این طرح مخالفت کرده و این طرح در محدوده خیابان عماریاسر تا ۱۹ دی در طرح تفصیلی شهر با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی حذف شده و پیگیری هم به نتیجه نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه کسانی هم که در این محدوده ساخت و ساز کردند باید مطابق شرایط جدید طرح تفصیلی کار کنند افزود: این جریان جزو اتفاقات نادری است که در کشور اتفاق می افتد و از محدوده اختیارات استان هم خارج است.

عضو شورای شهر قم با اذعان به اینکه مساله به استان مربوط نیست و خارج از استان تصمیم گرفته شده است گفت: حل این مشکل از محدوده اختیارات شورا و شهرداری خارج است و نمی‌توانیم کاری کنیم و صرفا شورای عالی معماری و شهرسازی می‌تواند مشکل این طرح را حل کنند.
وی بیان کرد: این محدوده جزو بافت تاریخی شهر عنوان شده و میراث فرهنگی هم پیگیری کرده و طرح تفصیلی تغییر پیدا کرده است و پیگیری استان برای رفع مشکل ساکنین و اجرای طرح مطابق طرح تفصیلی به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.