stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 248283
  • 10 اسفند 1399 - 16:19
0

نهمین دوره جشنواره ساخت سفره‌های هفت‌سین از مواد بازیافتی در قم برگزار می‌شود

نهمین دوره جشنواره ساخت سفره‌های هفت‌سین از مواد بازیافتی در قم برگزار می‌شود
قم -سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از برگزاری نهمین دوره جشنواره ساخت سفره‌های هفت‌سین از مواد بازیافتی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری نهمین دوره از جشنواره ساخت سفره‌های هفت‌سین از مواد دورریختنی، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا بهتر است در منزل و در کنار خانواده بمانیم که این امر نیازمند سرگرمی‌های مناسب و آموزنده است.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، این جشنواره در قالب ساخت زیبا‌ترین سفره‌های هفت‌سین از مواد بازیافتی، مستعمل و دورریختنی برگزار می‌شود.

میرابراهیمی ادامه داد: هدف از این طرح نهادینه کردن استفاده بهینه از مواد دورریختنی، استفاده از زبان هنر و آفرینش‌های هنری در بحث فرهنگ‌سازی، آشنا کردن خانواده‌ها به‌خصوص کودکان با مقوله بازیافت، توجه جدی به حفاظت محیط‌زیست و جلب مشارکت مردم در همراهی با مدیریت شهری به‌منظور کاهش پسماند در سطح شهر است.

وی با اشاره به زمان ارسال آثار ، ابراز کرد: با توجه به اینکه این جشنواره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، شهروندان خوش‌ذوق و هنرمند قمی تا ۲۵ اسفندماه فرصت دارند نسبت به ارسال عکس از آثار خود اقدام کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در پایان جشنواره نیز به نفرات بر‌تر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

میرابراهیمی با بیان اینکه مواد مصرفی به کار رفته در آثار هنری از مواد قابل‌استفاده و رعایت موارد بهداشتی در اولویت کار قرار گیرد، افزود: آثار ارائه‌شده باید از لحاظ محتوا و قالب ضمن حفظ اصول زیبایی‌شناسی از پویایی و نوآوری برخوردار باشد.

انتهای پیام/

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.