stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 248244
  • 10 اسفند 1399 - 14:04
0

بکام، تلاش برای جذب مسی و رونالدو را رد نکرد

بکام، تلاش برای جذب مسی و رونالدو را رد نکرد

دیوید بکام عنوان کرد که تلاش می کند بهترین و درست ترین بازیکنان را برای اینتر میامی خریداری کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از دیلی میرور، دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ آمریکا MLS احتمال جذب ستارگانی چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را رد نکرد.

هدایت این تیم را دوست قدیمی بکام یعنی فیل نویل بر عهده دارد.

دیوید بکام قبل از شروع فصل جدید گفت: همیشه گفته ام که آکادمی نقش بسیار مهمی برای ما دارد و اگر بتوانیم بازیکنانی را پرورش دهیم که از آکادمی رشد کرده‌اند بسیار عالی خواهد بود و این هدف باشگاه است. البته این را هم به خوبی می دانیم که هواداران دوست دارند نام های بزرگی را در تیم ببینند. ما الان بازیکنانی چون گونسالو ایگواین و بلیز ماتوئیدی را داریم و دوست داریم در آینده بازیکنانی بزرگ را در تیم داشته باشیم که هواداران از دیدن آنها به وجد بیایند. بازیکنانی چون لئو و رونالدو الان ۱۵ سال است که سرآمد هستند و حرف اول را می‌زنند. البته من یک چیز را از سر الکس فرگوسن یاد گرفتم. او هیچ وقت دنبال بازیکنان گران نمی رفت تا تیم را تقویت کند بلکه دنبال بازیکن درست می رفت تا تیم بتواند با کمک آنها پیشرفت کند و بهتر شود.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اگر این بازیکنان دوست داشته باشند که در میامی باشند ما خیلی خوشحال می شویم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین و درست ترین بازیکنان را به خدمت بگیریم. حتی اگر این بازیکنان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.