stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 248102
  • 10 اسفند 1399 - 12:04
0

بدترین یوونتوس در یک دهه اخیر

بدترین یوونتوس در یک دهه اخیر

یوونتوس در این فصل بدترین عملکرد را نسبت به ۱۰ سال گذشته داشته است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، یوونتوس امسال قابل شناخت نیست، از آن جهت که در ۹ فصل اخیر در سری آ حمکرانی می کرد. باید به ۱۰ سال قبل برگشت تا چنین عملکرد بدی از بانوی پیر دید. تیم تورینی از ماجرای کالچوپولی ضربه سختی خورد اما تنها یک سال بعد دوباره در سری آ بازی کرد. در آن زمان قدرت در ایتالیا تقسیم شده بود و برای یوونتوس بازگشت به سطح همیشگی‌اش دشوار شده بود. این تیم زیر سایه اینتر و میلان قرار داشت و در فصل ۱۱-۲۰۱۰ یعنی دقیقا ۱۰ سال پیش زمین خوردن را تجربه کرد. در آن فصل در جایگاه هفتم قرار گرفت و نتوانست در رقابت‌های اروپایی شرکت کند چون پالرمو شگفتی‌ساز شد و با وجود شکست در فینال جام حذفی برابر اینتر اجازه نداد تیم هفتم از سهمیه اروپایی بهره ببرد.

در آن فصل یوونتوس ۲۴ امتیاز کم‌تر از میلان قهرمان کسب کرد. در هفته بیست و چهارم تیم تورینی در جایگاه هشتم قرار داشت و فاصله‌اش با صدر یازده امتیاز بود. سپس هرگز چنین اتفاقی رخ نداد. آن فصل یک قبل و بعد برای یووه به حساب می‌آمد و روزهایی که میلان، ناپولی و رم برای فتح جام تلاش می‌کردند گذشت. بانوی پیر پس از آن همیشه در چنین زمانی از فصل تیم اول یا دوم بود و ۹ سال این شرایط ادامه داشت و قهرمانی را از آن خود می‌کرد. تیم تورینی در این ۹ سال تنها سه فصل در هفته بیست و چهارم در جایگاه دوم قرار داشت. در فصل ۱۲-۲۰۱۱ با میلان در امتیاز ۵۰ برابر بود، در فصل ۱۶-۲۰۱۵ تنها دو امتیاز از ناپولی کم‌تر داشت و در ۱۸-۲۰۱۷ با یک امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در رتبه دوم قرار داشت. 

یوونتوس در این فصل (۲۱-۲۰۲۰) با اینتر صدرنشین هفت امتیاز فاصله دارد و این موضوع کاملا افت تیم را نشان می‌دهد. سال‌ها بود که بانوی پیر تا این حد از صدر جدول فاصله نگرفته بود. اکنون تیم تورینی با ۴۶ امتیاز سوم است. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.