stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 247861
  • 09 اسفند 1399 - 13:35
1
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

پروژه پمپاژ آب روستاهای چادگان در سال آینده

پروژه پمپاژ آب روستاهای چادگان در سال آینده
اصفهان_ نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آب شرب روستاهای سینه کوه شهرستان چادگان گفت: ۱۲ سال بود که تأمین آب شرب روستاهای سینه کوه چادگان از طریق آبرسانی سیار انجام می‌شد اما امسال از آب لوله کشی استفاده می‌کنند و بر این اساس اداره کل آبفای استان موظف شده است که سال آینده پروژه پمپاژ آب را عملیاتی کند.
قلم | qalamna.ir :

حسین محمدصالحی اظهار داشت: تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان شهید رجایی داران، کمک در تخصیص اعتبار برای افتتاح بخش دیالیز شهرستان چادگان، تخصیص دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان فریدون‌شهر و همچنین دریافت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آغاز عملیات احداث بیمارستان بویین میاندشت در این مدت انجام شد.

سیب زمینی و پیاز فریدن در ردیف محصولات استراتژیک

وی با اشاره به تشکیل کارگروه کشاورزی در مجلس در ارتباط با رسیدگی به امور کشاورزی گفت: وظیفه اصلی این کارگروه تعیین قیمت محصولات کشاورزی و همچنین مشخص کردن محصولات استراتژیک است، در رایزنی‌هایی با کمیسیون کشاورزی در تلاشیم که محصولاتی مثل سیب زمینی و پیاز دوباره جز مصرف محصولات استراتژیک قرار بگیرند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مطالبات ما بحث سهمیه تراکتور بود که وزیر جهاد قول مساعدت دادند که سهمیه تراکتور چهار شهرستان را افزایش دهند.

به دولت اجازه نمی‌دهیم به زمین‌های کشاورزان تجاوز کند

وی ضمن تشکر از حوزه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی چهار شهرستان تصریح کرد: این قول را می‌دهیم که تمام مطالبات مردم در حوزه منابع طبیعی را به نتیجه برسانیم اما این امر دو طرفه است؛ اجازه نمی‌دهیم کسی به حقوق دولت و منابع ملی تجاوز کند و متقابلاً به دولت نیز اجازه نمی‌دهیم با تعدی به زمین‌های کشاورزی در حق کشاورزان اجحاف کند.

محمدصالحی در رابطه با آب شرب فریدن بزرگ گفت: بیش از ۱۰ سال است که مشکل آب شرب در منطقه ما مطرح است؛ چهار ماه است که به طور جدی پیگیر این مسئله هستیم و تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن این پروژه انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به آب شرب روستاهای سینه کوه شهرستان چادگان گفت: ۱۲ سال بود که تأمین آب شرب روستاهای سینه کوه چادگان از طریق آبرسانی سیار انجام می‌شد اما امسال از آب لوله کشی استفاده می‌کنند و بر این اساس اداره کل آبفای استان موظف شده است که سال آینده پروژه پمپاژ آب را عملیاتی کند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت با اشاره به مشکلات حوزه مخابرات منطقه فریدن بزرگ گفت: با استفاده از شبکه شاد و شرایطی که کرونا پیش آورد بسیاری از مشکلات اینترنت در این منطقه مشخص شد و اینترنت برخی روستاها به ۴G تبدیل شد؛ همچنین با مکاتبات و جلساتی که با همراه اول و معاونان وزیر داشتیم موضوع به طور جدی در حال پیگیری است تا برخی از این مشکلات حل و فصل شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.