stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 247767
  • 09 اسفند 1399 - 17:41
1

مسائل شهری نیازمند فرهنگ‌سازی است/تقدیر از اثرات علمی برگزاری رویداد شتاب محیط‌زیست و خدمات شهری

مسائل شهری نیازمند فرهنگ‌سازی است/تقدیر از اثرات علمی برگزاری رویداد شتاب محیط‌زیست و خدمات شهری
قم -رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با تأکید بر اینکه مسائل شهری چندوجهی و چندبعدی است، گفت: نگاه دانشگاه علمی کاربردی استان سؤال و پاسخ شفاف به ابعاد مختلف این مسائل است، چراکه ما نیازمند فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل شهری هستیم.
قلم | qalamna.ir :

محمدحسن نادری در آیین اختتامیه نخستین رویداد شتاب تخصصی(استارتاپی) محیط‌زیست و خدمات شهری که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در برگزاری این رویداد اظهار داشت: برگزاری این‌چنین رویدادهای علمی در کنار ثمرات علمی و فنی برای شهر قم تأثیرات فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی حامی کامل برگزاری این رویدادهاست، ابراز کرد: شهردار قم، مدیران شهری و مدیران استانی تعامل و همکاری خوبی با دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم در برگزاری این برنامه داشتند که امیدواریم ایده‌های دریافت شده برای شهر قم ثمربخش باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم ادامه داد: هماهنگی بین دستگاهی بسیار سخت است ولی این رویداد توانست گام‌های مؤثری در حوزه محیط‌زیست شهری در قم بردارد.

وی با تأکید بر اینکه مسائل شهری چندوجهی و چندبعدی است، تصریح کرد: نگاه دانشگاه علمی کاربردی استان سؤال و پاسخ شفاف به ابعاد مختلف این مسائل است، چراکه ما نیازمند فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل شهری هستیم.

نادری خاطرنشان کرد: بخشی از فعالیت‌های دانشگاه در داخل کلاس‌ها و بخشی در حوزه فرهنگ‌سازی برای کمک به جامعه است، چراکه جامعه و دانشگاه باید با همفکری مسائل را حل کرده و به نتایج مثبت رسید و هرچقدر این رویدادها در دوران دانشجویی بیشتر شود نقش بالاتری در فرهنگ‌سازی دارد.

انتهای پیام/

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.