stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 247741
  • 09 اسفند 1399 - 15:11
4

تدابیر شدید نظارتی برای کنترل ویروس انگلیسی در قم اعمال می‌شود

تدابیر شدید نظارتی برای کنترل ویروس انگلیسی در قم اعمال می‌شود
قم -استاندار قم گفت: تدابیر شدید نظارتی در جهت کنترل ویروس انگلیسی در قم شکل‌گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برخی از مصوبات این جلسه اظهار داشت: گزارشی از کرونا در کشور ارائه شد که نشان می‌دهد روند با ثباتی در کشور حاکم است.

استاندار قم ابراز کرد: البته در برخی از شهرها مانند خوزستان وضعیت قرمز و خطرناک ناشی از ورود ویروس انگلیسی دارند که برای سایر استان‌های همجوار و استان‌های زیارتی یک علامت هشدار و خطر است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته در قم ۲ مورد ابتلا به ویروس انگلیسی دیده‌شده که به لحاظ جهش ویروس هشداردهنده است تصریح کرد: اگر مراقبت نشود ممکن است با توجه به بعد زیارتی استان، شاهد شکل‌گیری موج چهارم باشیم.

سرمست اضافه کرد: در گزارشاتی که ارائه شد تأکید بر این بود که باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یابد و از ورودی‌ها در مرز کشور مراقبت شود، همچنین قرار شد برای سفرهای نوروزی، محدودیت‌هایی تدوین شود.
وی خاطرنشان کرد: ما از مردم فهیم و شریف قم که نهایت همکاری در طول یک سال داشته‌اند تقدیر می‌کنیم، در این شرایط اصناف و کسبه بسیار همراهی خوبی داشته‌اند، با توجه به جنب‌وجوش بازار انتظار داریم مردم توجه بیشتری به رعایت پروتکل‌ها داشته باشند.

استاندار قم گفت: احتمال افزایش محدودیت‌ها در پی بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌ها در بازار شب عید وجود دارد و شهروندان محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها را بیش‌ازپیش جدی بگیرند که مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید نشویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر محدودیت‌های قم متناسب با وضعیت آبی است اما غربالگری و تست و نظارت‌ها باید افزایش یابد.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.