stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 247726
  • 09 اسفند 1399 - 15:10
0
استاندار قم:

غربالگری و تست بیشتر برای کنترل شیوع کرونا در قم

غربالگری و تست بیشتر برای کنترل شیوع کرونا در قم
قم- استاندار قم گفت: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا و ظهور موج چهارم کرونا در قم غربالگری ها و تست های بیشتری انجام می شود.
قلم | qalamna.ir :

بهرام سرمست صبح شنبه و پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در سطح کشور ارائه شد گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده وضعیت کل کشور به استثنا برخی شهرهای استان خوزستان که به دلیل ویروس کرونای انگلیسی وضعیت قرمز و خطرناکی دارند روند شیوع کرونا در کل کشور با ثبات است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه این موضوع یک علامت هشدار برای استان‌های زیارتی است گفت: روزهای گذشته دو مورد ویروس کرونای انگلیسی در قم شناسایی شده که به دلیل شرایط استان باید تدبیری اندیشیده شود تا شاهد شکل‌گیری موج چهارم نباشیم.

وی افزود: گزارش‌هایی که در این جلسه ارائه شد بر رعایت بیشتر شیوه نامه‌ها و تعیین پروتکل‌ها سختگیرانه در مرزهای ورودی کشور تاکید می‌کرد.

سرمست با اشاره به نزدیکی نوروز و سفرهای نوروزی گفت: مقرر شد درباره سفرهای نوروزی محدودیت‌هایی تدوین شود و در جلسه آینده ستاد مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه با تشکر از همکاری مردم و کسبه در اجرای شیوه‌های بهداشتی گفت: در آستانه سال جدید و در ایام پایانی سال که جنب و جوش بازار بیشتر می‌شود رعایت پروتکل‌های بیشتر از بیش باید جدی گرفته شود تا محدودیت‌های بیشتری اعمال نشود.

استاندار درباره شرایط استان بعد از شناسایی دو مورد ویروس کرونای انگلیسی گفت: همچنان محدودیت‌ها همان محدودیت‌هایی است که برای شرایط آبی پیش بینی شده اما بسیار شکننده است.

وی با اشاره به کنترل و تست اطرافیان و مرتبطان این دو نفر در قم گفت: برای جلوگیری از گسترش این ویروس غربالگری‌ها و تست‌های بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.