stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 247717
  • 09 اسفند 1399 - 15:11
1

برای افراد مبتلا به کرونا بلیط سفر صادر نمی‌شود

برای افراد مبتلا به کرونا بلیط سفر صادر نمی‌شود
خراسان رضوی- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر سامانه‌های صدور بلیت هواپیما، قطار و اتوبوسرانی در سطح کشور به نرم افزار ماسک متصل هستند و از صدور بلیت برای تمام افرادی که در مراکز درمانی خصوصی و یا دولتی آزمایش کرونای آنها مثبت شده است، ممانعت می شود.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مهدی قلیان اظهار کرد: سامانه‌های فروش بلیت قبل از صدور باید نسبت به سلامت و ابتلای مسافر بهکرونا از نرم افزار ماسک استعلام بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر سامانه‌های صدور بلیت هواپیما، قطار و اتوبوسرانی در سطح کشور به نرم افزار ماسک متصل هستند و از صدور بلیت برای تمام افرادی که در مراکز درمانی خصوصی و یا دولتی آزمایش کرونای آنها مثبت شده است، ممانعت می شود.

وی گفت: طبق دستورالعمل هوشمند در ایام تعطیلات نوروز، مسافرت به شهرهای زرد مسافرپذیر شامل مشهد، گیلان، گلستان، بندرعباس، اصفهان و شیراز جز برای ورود پلاک‌های شهر خودشان ممنوع است.

قلیان افزود: در حال حاضر ۱۲  شهرستان خراسان رضوی که بیشتر آنان پرجمعیت هستند در وضعیت زرد و ۲۱ شهرستان استان در وضعیت آبی به لحاظ ابتلا به کرونا قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: بر اساس رنگ‌بندی نرم افزار ماسک هم‌اکنون شهرستان‌های مشهد، کلات، قوچان، کاشمر، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، طرقبه و شاندیز، خلیل آباد، کوهسرخ، خواف و بردسکن در وضعیت زرد هستند.

وی تاکید کرد: نکته مهم این است که وضعیت مشهد و خراسان رضوی شکننده است و با توجه به مشاهده نوع انگلیسی و شناسایی ۶ نفر مبتلا به این ویروس در مشهد خطر شیوع و گسترش آن در استان وجود دارد.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.