stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 247675
  • 09 اسفند 1399 - 15:10
1

جشنی ۳ روزه با نام عیدی برای همه

جشنی ۳ روزه با نام عیدی برای همه
کرمانشاه - قلمنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

محسن رخصی گفت : هر سال در ایام پایانی سال و در آستانه سال نو برنامه ملی و کشوری جشن نیکوکاری به صورت همزمان در سرتاسر کشور با مشارک هموطنان نوعدوست در این کار خداپسندانه برگزار می‌شود.

وی گفت : امسال جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور، امسال جشن نیکوکاری متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال زنگ جشن نیکوکاری به صورت آنلاین در سامانه آموزشی شاد نواخته می‌شود، افزود: این برنامه در روز چهارشنبه، سیزدهم به صورت مجازی در مدارس از طریق سامانه شاد برگزار می‌شود.

رخصی تصریح کرد: در روز پنجشنبه، چهاردهم اسفندماه این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می‌شود و در روز پانزدهم نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها در این کار خداپسندانه شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ (بانک ملی) و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* می‌توانند مشارکت داشته باشند.

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.