stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 247453
  • 09 اسفند 1399 - 13:07
0

آئین بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در حرم مطهر رضوی برگزار شد

خراسان رضوی- به مناسبت ششمین سالگرد شهادت سرداران بزرگ و پرافتخار لشکر فاطمیون، آئین بزرگداشتی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

آئین بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون، به یاد فرماندهان شهید علیرضا توسلی با نام جهادی «ابوحامد» بنیانگذار و فرمانده لشکر فاطمیون و رضا بخشی با نام جهادی «فاتح» جانشین لشکر فاطمیون، با حضور خانواده معزز شهدای مدافع فاطمیون در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

افتخارات امروز ایران در پرتو دفاع مقدس حاصل شده است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت: ۸ سال دفاع مقدس با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که به همراه داشت موجب سربلندی و درخشش بیش از پیش اسلام شد.

سردار یعقوبعلی نظری با اشاره به اینکه تمام آنچه که امروز کشور ایران به آن افتخار می‌کند، در پرتو دفاع مقدس محقق شده است، عنوان کرد: دفاع‌ مقدس ‌مجموعه‌‌ای از برجسته‌ترین‌ افتخارات ‌ملت ‌ایران ‌است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به تمام بشریت آموخت که برای حفظ شرافت، غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: در مسیر تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی ایران، میدان دیگری قرار گرفت که جوانان در این میدان افتخارآفرینی و ایستادگی کردند و وقتی استکبار در این راه به هیچ نتیجه‌ای نرسید، از توطئه مذهب علیه مذهب استفاده کرد و داعش را به‌وجود آورد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: در تقابل با استکبار جهانی، مرزهای ملیتی تبدیل به مرزهای ارزشی شدند؛ جوانان حماسه‌ آفریدند و شهدای عزیزی از جمله، شهید ابوحامد و شهدای دیگری که امروز نام آنان ذیل پرچم فاطمی می‌درخشد و افتخار کشور افغانستان هستند تقدیم اسلام شد.

سردار نظری با بیان اینکه امروز به پاس رشادت‌ها و ایثارگرها و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم، حرم حضرت زینب(س) همچنان می‌درخشد، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم استقلال و هویت داشته باشیم باید روحیه مبارزه و شهادت‌طلبی در جوامع و جوانان ما وجود داشته باشد.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.