stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 247355
  • 09 اسفند 1399 - 13:42
1
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

بستری ۶۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی

بستری ۶۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی
اصفهان_ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از این تعداد ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است، گفت: ۶۱ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۲۳۲ بیمار مشکوک به کرونا برای انجام تست تشخیص کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است، ابراز داشت: ۶۱ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مجموع بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۳۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی ابراز داشت: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۸۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

نجیمی با اشاره به آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۹ بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون تست چهار نفر از آنها مثبت بوده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.