stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 247302
  • 08 اسفند 1399 - 19:40
2

آپدیت جدید اندروید برای گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس

آپدیت جدید اندروید برای گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس
کرمانشاه - قلمنا - کاربران آلمانی از انتشار به‌روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس خبر داده‌اند .
قلم | qalamna.ir :

سامسونگ رابط کاربری One UI 3.1 را در نخستین ماه از سال جاری میلادی به‌ هنگام رونمایی گوشی‌‌ های سری گلکسی S21 معرفی کرد. آن‌ طور که به ‌نظر می‌ رسد پرچمداران پیشین شرکت کره ‌ای به‌ مرور زمان درحال به‌ روزرسانی شدن به رابط کاربری جدید هستند و اکنون نوبت ‌به گوشی‌ های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس رسیده است.

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، کاربرانی در آلمان اعلام کرده‌اند جدیدترین نسخه‌ی وان UI برای گوشی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) در دسترس قرار گرفته است و انتظار داریم این رابط کاربری به ‌زودی برای گوشی‌ های مورد بحث در دیگر کشورهای اروپایی نیز منتشر شود.

سامسونگ به‌ روزرسانی را به‌ صورت تدریجی منتشر می‌کند تا اگر مشکلی در آن وجود داشت، دستگاه همه‌ ی کاربران متأثر نشود و بتوان در زمانی سریع جلوی انتشار به ‌روزرسانی را گرفت.

به‌ روزرسانی جدید گوشی‌ های سری گلکسی نوت ۱۰ دارای شماره ‌مدل N97xFXXU6FUBD است (حرف x کوچک بسته ‌به مدل گوشی، صفر یا پنج است) و حجمش به ‌میزانی اندک از یک گیگابایت رد می‌شود. سامسونگ می‌گوید به‌ روزرسانی مورد بحث جدیدترین پچ امنیتی گوشی‌های این شرکت را که مربوط به مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) است در خود دارد. به ‌روزرسانی جدید گلکسی نوت ۱۰ قابلیت‌هایی مثل Eye Comfort Shield (که قبلا با نام Blue Light Filter شناخته می‌شد) و Private Share را به این گوشی اضافه می‌کند.

براساس فهرست تغییرات به ‌روزرسانی، برخی بهبودها در عملکرد دوربین گلکسی نوت ۱۰ اعمال می‌شود. از این پس گوشی می‌تواند تاریخ و آدرس را از تقویم استخراج و اطلاعات مکان‌یابی تصاویری که پیش‌تر گرفته شده‌اند را پیش از انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی حذف کند.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.