stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 247300
  • 08 اسفند 1399 - 19:40
0

قول مساعد استاندار خراسان رضوی برای رفع مشکلات تیم شهرخودرو

قول مساعد استاندار خراسان رضوی برای رفع مشکلات تیم شهرخودرو
خراسان رضوی- استاندار خراسان رضوی، حمایت از تیم شهرخودرو را وظیفه خود دانست و گفت: در استان و بخش‌های دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت به عمل آورده و تلاش می‌کنیم مطالبات تیم شهرخودرو برآورده شود
قلم | qalamna.ir :

محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه بازدید از محل تمرین تیم فوتبال شهرخودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عزیزان با توجه به شرایطی که داشتند وضعیت خوبی دارند و ۱۸ امتیاز کسب کردند، با هماهنگی‌هایی که در استان انجام شده است، امیدواریم که این تیم وضعیت بهتری پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی افزود: این تیم جایگاه دوازدهم داشته اما اختلاف کمی با سایر تیم‌ها دارد، امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد ارتقای این تیم باشیم با توجه به اینکه این تیم از افتخارات ایران بوده و در مسابقات آسیایی برای اولین‌بار به‌عنوان نماینده خراسان رضوی به میدان رفتند طبیعتا مردم هم انتظاراتی دارند ما هم از طریق اداره کل ورزش و جوانان از طریق استانداری پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وی تشریح کرد: ما هم حمایت از این تیم را وظیفه خود می‌دانیم، در استان و بخش‌های دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت به‌عمل آورده و تلاش می‌کنیم مطالبات به این تیم برسد.

معتمدیان با بیان اینکه از طرفی هم از راه‌های ملی ورود کرده و چند مرتبه با وزیر صحبت کردیم، تصریح کرد: درخواستی که از دوستان داریم این است که مانند قبل با انرژی زیاد به کار خود ادامه دهند که تاکنون هم همینطور بوده است، با روحیه‌ای مضاعف به کار خود ادامه دهید این فراز و نشیب‌ها عادی بوده و در این کارها وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان انجام می‌دهد، شاهد بهبود مشکلات تیم باشیم.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.