توئیتر در یک عکس صفحه نمایش مثالی را نشان داد که در آن کاربر برای دریافت یک سری امتیازات ماهانه ۴.۹۹ دلار هزینه می گیرد. توئیتر آن را راهی برای اجازه دادن به درآمد مستقیم سازندگان و ناشران توسط طرفداران خود می داند. این پلتفرم در یک هدف گذاری برای سال ۲۰۲۳، دو برابر کردن درآمد سالانه به ۷.۵ میلیارد دلار را پیش بینی کرده و انتظار دارد شمار کاربرانش در سه سال آینده هر سال به طور متوسط ۲۰ درصد رشد کند و در سال ۲۰۲۳ به ۳۱۵ میلیون نفر برسد.
دومین ویژگی جدید توئیتر چیست؟
توئیتر همچنین از ویژگی جدیدی به نام Communities خبر داد که به نظر می رسد استفاده از آن در گروههای فیسبوک باشد. ویژگی جدید این شبکه اجتماعی به افراد پیشنهاد می کند که با محوریت علایق خاص خود به گروههای مختلف ایجاد شده مثلا گروههایی که برای معرفی گیاهان و حیوانات ایجاد کردهاند بپیوندند و به آنها این امکان را میدهد تا توئیتهای بیشتری را که در آن موضوعات متمرکز هستند مشاهده کنند. این گروهها موفقیت بزرگی برای فیسبوک به دست آورده اند و میتوانند به ویژه یک ابزار مفید در توئیتر باشند. این شرکت هنوز زمان بندی برای زمان راه اندازی هر یک از این ویژگی ها ارائه نداده است.