stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 247018
  • 08 اسفند 1399 - 1:40
3

عملیات ترمیم و بهسازی جاده چرمشهر طی ۱۰ روز آینده آغاز می شود

عملیات ترمیم و بهسازی جاده چرمشهر طی ۱۰ روز آینده آغاز می شود

ورامین- استاندار تهران گفت: عملیات ترمیم و بهسازی جاده چرمشهر طی ۱۰ روز آینده آغاز می شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، ظهر پنج شنبه و همزمان با میلاد حضرت علی (ع) طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آزادراه آبیک-ورامین با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، حسین کاغذلو، فرماندار ورامین، حسین توکلی کجانی، فرماندار ری در ورامین برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه آئین افتتاح در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بهسازی جاده چرمشهر ورامین اظهار داشت: به زودی این جاده بهسازی می‌شود.

استاندار تهران در پاسخ به اینکه زمان دقیق اجرای بهسازی چه تاریخی خواهد بود گفت: عملیات ترمیم و بهسازی جاده چرمشهر طی ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش بزرگراه غدیر از آبیک قزوین تا محور قم-گرمسار در شهرستان ورامین امتداد دارد و در مسیر خود، از تقاطع‌های آزادراه تهران- ساوه، تهران-قم و قم- گرمسار در حوزه استان تهران عبور می‌کند که نقش مهمی در توسعه راه‌های کشور دارد که از ۳ باند رفت و ۳ باند برگشت تشکیل و در نوع خود بی نظیر است چرا که نقش مهمی در صرفه‌جویی مصرف سوخت، زمان و ایمنی سفر مردم دارد.

گفتنی است که شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر ورامین در ۱۵ کیلومتری شهرستان ورامین قرار دارند و روزانه ۸ هزار کارگر با ۳ هزار خودروی سبک و سنگین در این مسیر تردد دارند که نبود جاده مناسب خصوصاً در تاریکی شب مشکلات فراوانی را برای آنان به وجود آورده و حدود ۳ کیلومتر این جاده بسیار نامناسب می‌باشد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.