stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246984
  • 07 اسفند 1399 - 19:04
1

انتقاد تند رسانه های ایتالیایی: دزدی، رسوایی، هدیه به رئال مادرید!

انتقاد تند رسانه های ایتالیایی: دزدی، رسوایی، هدیه به رئال مادرید!

رسانه های ایتالیایی به شدت از قضاوت داور دیدار آتالانتا و رئال مادرید انتقاد و آن را دزدی، رسوایی و هدیه به سفیدپوشان عنوان کردند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، پیروزی یک بر صفر رئال مادرید برابر آتالانتا در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر قضاوت داور قرار گرفت. توبیاس اشتیلر تصمیم گرفت در دقیقه ۱۷ رمو فرولر را به خاطر خطا روی فرلان مندی اخراج کند. این اتفاق موجب شد آتالانتا نتواند بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد و تنها دفاع کند.

رسانه های ایتالیایی به شدت از قضاوت داور آلمانی انتقاد کردند. توتو اسپورت داوری را فاجعه، دزدی و رسوایی عنوان و عملکرد تیم گاسپرینی را قهرمانانه توصیف کرد. این نشریه نوشت که فرولر تنها باید با کارت زرد جریمه می شد. 

گاتزتا دلو اسپورت نوشت: کارت قرمزی وجود نداشت و داور آن را به مادرید هدیه کرد. اشتیلر با تبدیل کارت زرد به قرمز در دقیقه ۱۷ شرایط بازی را عوض کرد. او در رابطه با کاسمیرو که قصد فریب داور را داشت برای نشان دادن کارت زرد دوم دو بار فکر کرد. 

کوریه دلو اسپورت، یوفا را مخاطب قرار داد و نوشت:” ما تنهایی می توانیم آن ها را حذف کنیم.” ایتالیایی ها معتقدند یوفا برای تیم های کشورشان احترامی قائل نیست‌. 

انتهای پیام  

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.