stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246968
  • 07 اسفند 1399 - 18:33
1

کرونای انگلیسی در کمین هرمزگان

کرونای انگلیسی در کمین هرمزگان
هرمزگان-در نشست مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به خطر گسترش کرونای انگلیسی بر گسترش فعالیت های رسانه ای و استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در آگاهی دادن به جامعه تاکید شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا کمالی زرکانی بر استفاده از ظرفیت هنر و به ویژه هنرمندان در انتشار پیام های آموزشی و افزایش سطح آگاهی و بالا بردن حساسیت جامعه در خصوص بیماری کرونا تاکید کرد و گفت : استان هرمزگان تاکنون توانسته با اتحاد و همدلی دستگاه های مختلف و مردم آسیب های بیماری کرونا را به حداقل برساند.

وی افزود : با توجه به شناسایی و افزایش ورود کرونای انگلیسی به استان لازم است علاوه بر اطلاع رسانی گسترده ، نسبت به افزایش محدودیت ها و تاکید جدی بر استفاده از ماسک و دادن هشدار های به موقع اقدام شود و در این راستا توان رسانه ای ، مطبوعاتی ، هنری و فرهنگی استان آماده هر نوع همکاری است.

در ادامه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از همراهی و همکاری تمام بخش های فرهنگ و هنر استان در مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته استفاده از ابزار هنر بیشترین و گسترده ترین تاثیر را در آگاه سازی مردم نسبت به خطرات بیماری کرونا داشته است.

فاطمه نوروزی بر جدی بودن خطر کرونای انگلیسی تاکید کرد و بیان داشت : درصد استفاده مردم از ماسک در استان کاهش یافته و از بالای ۹۰ درصد به ۸۰ درصد رسیده است و از سوی دیگر تجمع های خانوادگی و مراسم های عروسی افزایش یافته که همه این موارد می تواند خطر ابتلا به کرونا را بسیار افزایش دهد.

وی افزود : یکی از مهمترین شاخص های کرونا انگلیسی علاوه بر سرعت انتقال ،مبتلا شدن کودکان به آن است و خانواده ها سعی کنند به هیچ عنوان فرزندانشان را در تجمع ها و اماکن عمومی نیاورند

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.