stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 246946
  • 07 اسفند 1399 - 10:06
2

۱۳دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد

۱۳دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد
اصفهان_ سیزده دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری شاهین شهر به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد.
قلم | qalamna.ir :

به مناسبت سیزدهم ماه رجب _ میلاد باسعادت امیر المؤمنین حضرت علی(ع) _ با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهرو میمه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مسؤولان شهر، از سیزده دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر با اعتباری بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال بهره برداری به عمل آمد.
اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه در این آیین ضمن تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) با بیان اینکه مهمترین عوامل کاهش بار ترافیکی در سطح شهر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل کاهش مصرف انرژی و آلودگی ها را به همراه دارد.
وی در ادامه افزود: حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای ضروری شهرهای با جمعیت بالاست و در حال حاضر قشر متوسط جامعه بیشترین استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند، اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا بخش اعظم جامعه از این مزیت برخوردار گردند.
تاجمیری تصریح نمود: در شرایطی که مجموعه مدیریت شهری با محدودیت منابع مالی مواجه است، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی بهترین جایگزین خرید اتوبوس است.
فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه از زحمات و تلاش های مستمر و شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در راستای خدمت هرچه بیشتر به شهروندان فهیم شهر تشکر نمود.
احمدرضا پری تبار شهردار و علی فتحی رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز ضمن تبریک میلاد خجسته و بابرکت حضرت امام علی(ع) و عرض خوش آمدگویی، تقویت ناوگان حمل و نقل شهر را یکی ار دغدغه های مدیریت شهری عنوان نموده و اظهار داشتند: در ماه های گذشته با مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به بازسازی سیزده دستگاه اتوبوس فرسوده با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اقدام گردید که امروز تقدیم شهروندان ارجمند می گردد.
ایشان در ادامه گفتند: بحمدالله امسال همچنین توانستیم طی جلسات متعدد با مسؤولان کشوری و تخصیص اوراق مشارکت به ارزش ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز ناوگان، گامی نوین در راستای حمل و نقل شهری برداریم.
شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهرخاطر نشان نمودند: خوشبختانه با رایزنی های متعدد با مسؤولان مربوطه مجوز بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر را اخذ نمودیم.
پری تبار و فتحی در پایان از مساعدت ها و حمایتهای همه مسؤولان و زحمات کارکنان و رانندگان خدوم و تلاشگر سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تقدیر نمودند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.