stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 246898
  • 07 اسفند 1399 - 15:57
0

سرتیپ نصیرزاده با خانواده شهید بیک محمدی دیدار کرد

سرتیپ نصیرزاده با خانواده شهید بیک محمدی دیدار کرد
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز پنجشنبه در دیدار خانواده شهید خلبان بیرجند بیک محمدی (اینجا)ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و تبریک، تسلیت و آرزوی صبر، بردباری برای خانواده این شهید والامقام گفت: شما خانواده شهدا بر گردن همه ما حق دارید و ما همه مدیون خانواده شهدای بزرگوار هستیم و زبان ما قاصر از قدردانی شما خانواده شهدا است. ملتمس دعای شما هستیم که فرزندان خودتان در نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی ارتش دعا بفرماید که پروازهای ایمنی داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: شهدای دیگری از نیروی هوایی ارتش در مناطق عملیاتی وجود دارند که کشف و شناسایی نشده‌اند که با همت برادران عزیزمان در کمیته تفحص در دست اقدام است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ۲۵ رجب مصادف با ۱۹ اسفند همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و در آستانه ولادت این شهید بزرگوار با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.

وی در گفت وگوی تلفنی با سردار باقرزاده از تلاش‌های تمام عوامل گروه تفحص که در یک منطقه غیرقابل دسترسی، کار شناسایی و تفحص را انجام دادند قدردانی کرد و گفت: این بهترین عیدی در این روز فرخنده و بزرگ برای خانواده نیروی هوایی ارتش و خانواده معظم شهید بیک محمدی بود.

 شهید خلبان بیرجند بیک محمدی ششم خرداد ۶۷ در ماموریت پشتیبانی سطحی از نیروهای زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت خلبان بیک محمدی به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت تا اینکه پیکر مطهر این شهید  اخیرا در خاک عراق کشف و شناسایی شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.