stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 246871
  • 07 اسفند 1399 - 22:48
0

شهر قم در میلاد امیرالمومنین(ع) غرق در نور و شادی شد

شهر قم در میلاد امیرالمومنین(ع) غرق در نور و شادی شد
قم - شهر مقدس قم همزمان بامیلاد امیرالمومنین(ع) رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و مراسم جشن در حرم حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.
قلم | qalamna.ir :

هم‌زمان روز ۱۳ رجب سال روز میلاد امیرالمومنین(ع) شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.
حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز به‌طرز باشکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا کنار این مضجع و حرم شریف این میلاد میمون و خجسته را جشن بگیرند.

در این مراسم عاشقان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت (ع) و زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (ع) حضور داشتند، همچنین مراسم جشن نیز با حضور عاشقان و شیفتگان حضرت ولی عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به همین مناسبت آئین‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان (ع) در سراسر استان قم برگزار شده است و سخنرانان به بیان ویژگی‌ها و کرامت‌های میلاد امیرالمومنین(ع) پرداختند.

همچنین مراسم جشن میلاد مولی الموحدین(ع) امیرالمومنین(ع) در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید برگزار شد و تعدادی از طلاب نیز به دست آیت الله علوی گرگانی معمم شدند.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.