stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246848
  • 07 اسفند 1399 - 14:26
1

رانش زمین در ایتالیا صدها تابوت را به دریا ریخت

قلم | qalamna.ir :
گروه حوادث: رانش زمین در محل یک گورستان یکصد ساله در نزدیکی یک پرتگاه مشرف به دریا در شمال غربی ایتالیا باعث شد صدها تابوت به داخل دریا سقوط کند. ایسنا ، ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی کارگران خدمات امدادرسانی را نشان می دهد که سوار بر قایق در آب های منطقه کامویلی در نزدیکی شهر جنوا در جستجوی حدود دویست تابوت هستند که روز دوشنبه در حادثه رانش زمین به داخل آب سقوط کردند.دهیار روستا به رسانه ها گفته است که این یک “فاجعه غیر قابل تصور” در منطقه ای است که زمین آن مستعد فروریختن است.

تابوت هایی به سبک تدفین سنتی ایتالیایی در داخل دیوارهای گورستان قرار داده شده بود. فیلم هایی که از لحظه شروع رانش گرفته شده نشان می دهد که دیوارها ترک می خورد و سپس فرو می ریزد.

چند ثانیه بعد، تابوت های دفن شده در داخل دیوارها به داخل دریای لگوریا که زیر این دهکده ماهیگیری قرار دارد سقوط می کند.تصاویر دیگر نشان می دهد تعدادی تابوت در آبهای گل آلود شناور است.به گفته مقامات کامویلی،  چند روز پیش از این واقعه، کارگران محلی متوجه وجود ترک هایی در زمین مشرف به دریا و احتمال ریزش آن شده بودند.تینو ریولو، عضو شورای محلی کامویلی به خبرگزاری ایتالیایی آنسا گفته است که “به دلیل اینکه در چند روز گذشته صداهایی غیرعادی و ترسناک از محل به گوش می رسید، این منطقه به روی رفت و آمد بسته شد.”
غواصان سازمان آتش نشانی، قایق های گارد ساحلی و آتش نشانان در عملیات بازیابی تابوت ها مشارکت دارند.
به گفته جاکومو جیامپدورنه، ارزیاب محلی، تا کنون از حدود ۲۰۰ تابوت ده تابوت بازیافت شده است.وی گفته است پس از رانش زمین، مقامات محلی به منظور جلوگیری از سقوط همه تابوت ها به دریا بخشی از این منطقه را مسدود کردند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.