stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246836
  • 07 اسفند 1399 - 14:04
0

فوریه نحس برای اتلتیکومادرید

فوریه نحس برای اتلتیکومادرید

اتلتیکومادرید در ماه فوریه بدترین روزهای خود را در این فصل تجربه کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، اتلتیکومادرید به تنفس تازه نیاز دارد تا بتواند به بازی های پیش رویش فکر کند. روخی بلانکو که تیم شکست ناپذیری بود در کم تر از سه هفته این ویژگی را از دست داد و دیگر مثل گذشته قابل اعتماد نیست.  

تیم دیگو پابلو سیمئونه، فوریه جهنمی را تجربه کرد. پس از پیروزی پر گل ۵ بر ۲ برابر کادیس هیچ کس تصور نمی کرد چند روز بعد چنین بلایی بر سر تیم مادریدی بیاید. قرمز و سفیدپوشان ماه فوریه را با تساوی ۲ بر ۲ برابر سلتاویگو شروع کردند. سلتا که گل نخست بازی را به ثمر رسانده بود توانست در واندا متروپولیتانو در دقیقه ۸۹ بازی را مساوی کند. 

پنج روز بعد اتلتیکو به مصاف گرانادا رفت و در بازی کلیدی در لالیگا توانست به زحمت پیروزی ۲ بر یک را به دست آورد. این سه امتیاز به تیم روحیه داد اما در واقع خیلی به درد نخورد چون لوانته در دو بازی پیاپی اجازه نداد پنج امتیاز به تیم مادریدی برسد. اتلتیکو در نخستین بازی یک بر یک مساوی کرد و سپس در خانه با دو گل مغلوب این تیم شد. 

ابهام ها در رابطه با روخی بلانکو شروع شد اما ضربه واقعی سه شنبه بود. چلسی که با هدایت توماس توخل تاکنون شکست نخورده بود در حالی یک بر صفر در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد که تیم دفاعی اتلتیکو حتی یک شوت در چارچوب نداشت.

همه این اتفاق ها در فوریه رخ داد. همچنین چند بازیکن روخی بلانکو در این مدت به ویروس کرونا مبتلا شدند و آسیب دیدند. آخرین بازی تیم مادریدی در این ماه یکشنبه برابر ویارئال برگزار می شود. باید دید این نحسی تکمیل می شود یا اتلتیکو می تواند فوریه ۲۰۲۱ را با پیروزی به پایان برساند. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.