stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246807
  • 07 اسفند 1399 - 13:26
0

مردی که جسد زنش را آتش زده بود

قلم | qalamna.ir :
گروه حوادث: دانشجوی دکترای کامپیوتر که نامزدش را با جریان برق کشته و برای گمراه کردن پلیس خانه را به آتش کشیده بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.وقتی پزشکی قانونی علت مرگ نادیا را برق گرفتگی اعلام کرد و مأموران پلیس دریافتند نامزد ۳۶ساله وی که مهندس کامپیوتر بود در زمان وقوع آتش سوزی در پارکینگ خانه حضور داشته سعید به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت .وی سعی داشت پلیس را گمراه کند اما سرانجان به اختلاف با نامزدش و قتل وی قبل از آتش سوزی اعتراف کرد.

سعید در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و نادیا سال ۸۵ هر دو دانشجو بودیم .ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم و آشنایی ما چندین سال طول کشید .ما به یکدیگر علاقمند شدیم و چهار سال قبل با هم عقد کردیم .اما چون خانواده ام شهرستان هستند و من به تنهایی در تهران زندگی می کنم در خانه مجردی نادیا زندگی می کردم.
وی ادامه داد :من دانشجوی دکترای رشته آی تی بودم و وضع مالی بدی نداشتم اما نادیا زیاده خواه بود .او از من توقع داشت تا مدام او را به سفر خارج از ایران ببرم .من حتی خانه ام را به نام او سند زده بودم اما نادیا می خواست ماشینم را هم به نامش سند بزنم .آخرین بار در خانه با هم بحث کردیم و درگیری میان ما بالا گرفت . نادیا قهر کرد و به اتاق خواب رفت . من از رفتار او خسته شده بودم .به همین خاطر در یک لحظه فکری به ذهنم رسید .من سیم برق را برداشتم و در حالی که نامزدم خواب بود دوشاخه را به پریز برق وصل و سیم را به بدن نادیا متصل کردم . نامزدم مقابل چشمانم جان سپرد و من همان موقع اتاق خواب را آتش زدم . سپس به انباری خانه رفتم و مشغول کار شدم تا پلیس را گمراه کنم .

قصاص مجازات مهندس قاتل
به دنبال اعتراف های مهندس جوان و بازسازی صحنه جرم ،وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .در ابتدای جلسه پدر و مادر دختر جوان برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند.وقتی سعید در جایگاه ویژه ایستاد اتهام قتل را نپذیرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد .وی گفت: باور کنید من تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل نامزدم اعتراف کردم.من عاشق همسرم بودم و هیچ اختلافی با او نداشتم .من آن روز در انباری خانه مشغول به کار بودم و نمی دانم چرا خانه آتش گرفت .حتی نمی‌دانم چه کسی به خانه ام رفته خانه را به آتش کشیده است .نادیا قطعاً به خاطرپ آتش سوزی دچار برق گرفتگی شده و جان سپرده است .من دستی در این ماجرا نداشتم.در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.