stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246785
  • 07 اسفند 1399 - 12:27
0

۲۵ بازیکنی که نیم فصل برای استقلال بازی کردند

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی:تیم فوتبال استقلال در حالی نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر را به پایان رساند که در پایان هفته پانزدهم با ۲۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. در این ۱۵ بازی جمعاً ۲۵ بازیکن برای آبی پوشان به میدان رفتند که بیشترین میزان حضور در میدان به ارسلان مطهری با ۱۲۹۹ دقیقه بازی تعلق می‌گیرد.
 

ارسلان، فیکس در ۱۵ بازی
مطهری در تمام دیدارهای تیمش در ترکیب ثابت قرار گرفت و به جز ۵ بازی که تعویض شد، در ۱۰ بازی تا پایان ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت. مطهری در دقیقه ۶۳ این بازی جای خود را به فرشید اسماعیلی داد که این کمترین دقیقه حضور وی در میدان در طول یک بازی بوده است.

قایدی و حضور در همه بازی‌ها؛
بعد از مطهری نیز یک مهاجم در رده دوم پر کار نیم فصل نخست آبی‌ها قرار دارد که او هم کسی نیست جز مهدی قایدی. این مهاجم جوان در ۱۴ بازی آبی پوشان در ترکیب ثابت قرار داشت و در دیدار مقابل ذوب آهن از دقیقه ۶۹ به جای هرویه میلیچ به میدان رفت. قایدی در تمام ۱۵ بازی نیم فصل نخست تیمش بازی کرده و در مجموع نیز ۱۲۵۲ دقیقه در میدان حضور داشته است.

وریا در رده سوم
وریا غفوری که فصل گذشته بعد از سید حسین حسینی دومین بازیکن پرکار آبی پوشان بود، در پایان نیم فصل نخست با ۱۱۳۶ دقیقه سومین بازیکن پرکار آبی پوشان است. غفوری دو بازی مقابل صنعت نفت و شهرخودرو رو کامل از دست داد و در دو بازی مقابل ذوب آهن و نساجی هم در دقایق ۸۱ و ۷۵ تعویض شد. رشید مظاهری با ۱۰۸۰ و محمد حسین مرادمند با ۱۰۰۰ دقیقه دیگر بازیکنان پرکار در نیم فصل اول بودند.

حسینی در رده نوزدهم
سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان که فصل گذشته رکورد ۱۰۰ درصد بازی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را از خود به جای گذاشت و نه تنها در استقلال، بلکه در بین تمام بازیکنان فوتبال بیشترین دقیقه حضور در میدان را داشت، در این فصل تنها در ۳ بازی به میدان رفت و ۲۷۰ دقیقه در میدان حضور داشت که در رده ۱۹ جدول پر کارتر ین بازیکنان نیم فصل استقلال جای گرفت.

کمترین حضور
در بین ۲۵ بازیکنی هم که با پیراهن استقلال در نیم فصل نخست به میدان رفتند، سجاد آقایی مهاجم جوانی که در پایان نیم فصل هم از این تیم جدا شد با ۱۱ دقیقه بازی، کمترین میزان حضور در میدان را دارد. آقایی به همراه محمد حسین فلاح و فردین رابط ۳ بازیکنی هستند که جمع دقایق حضورشان در میدان به یک نیمه نمی‌رسد.

جدول پرکارترین بازیکنان نیم فصل اول استقلال در لیگ برتر؛

ردیف بازیکن دقیقه
۱ ارسلان مطهری ۱۲۹۹
۲ مهدی قایدی ۱۲۵۲
۳ وریا غفوری ۱۱۳۶
۴ رشید مظاهری ۱۰۸۰
۵ حسین مرادمند ۱۰۰۰
۶ مهدی مهدیپور ۸۷۹
۷ عارف غلامی ۸۷۲
۸ محمد دانشگر ۸۶۱
۹ آرش رضاوند ۸۵۳
۱۰ مسعود ریگی ۸۳۷
۱۱ محمد نادری ۷۳۴
۱۲ احمد موسوی ۶۵۴
۱۳ فرشید اسماعیلی ۵۹۶
۱۴ داریوش شجاعیان ۵۰۷
۱۵ هرویه میلیچ ۴۵۲
۱۶ سیاوش یزدانی ۳۵۰
۱۷ فرشید باقری ۳۲۶
۱۸ شیخ دیاباته ۳۰۰
۱۹ حسین حسینی ۲۷۰
۲۰ بابک مرادی ۲۰۵
۲۱ سبحان خاقانی ۱۵۹
۲۲ متین کریم زاده ۶۱
۲۳ فردین رابط ۲۳
۲۴ حسین فلاح ۲۰
۲۵ سجاد آقایی ۱۱
 
 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.