stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 246720
  • 07 اسفند 1399 - 22:48
3

۳ کشته و ۶ مجروح حاصل تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در خراسان رضوی

۳ کشته و ۶ مجروح حاصل تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در خراسان رضوی
خراسان رضوی- رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ فقره تصادف فوتی با سه کشته، سه فقره جرحی با ۶ مجروح و سه فقره هم تصادف خسارتی در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوسته است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: از محور مشهد به کلات،کلات به درگز و محدوده آزادراه شهید شوشتری به سمت فریمان ریزش خفیف برف گزارش شده و در سایر محورها هوا ابری و بارش تا حدودی قطع شده است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: همچنین در محور چناران به قوچان و سرولایت لغزندگی و در آزادراه شهید شوشتری، گردنه گوجگی و مزداوند مه‌‍گرفتگی وجود دارد و ضروری است رانندگان توجه کافی نسبت به تردد در این محورها داشته باشند.

وی در خصوص تصادفات ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: طی این مدت ۲ فقره تصادف فوتی با سه کشته، سه فقره جرحی با ۶ مجروح و سه فقره هم تصادف خسارتی در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوسته است. 

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای۲۹۳ راننده متخلف

میش‌مست درباره طرح محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی به مشهد هم عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در چارچوب اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی توسط پلیس حدود ۳۵۱ خودرو توسط پلیس برگردانده شدند و همکاران ما به ۵۲۰ راننده نیز تذکر شفاهی دادند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: همچنین طی این مدت رانندگان حدود ۲۹۳ دستگاه خودرو متخلف به‌خاطر نادیده گرفتن محدودیت‌های قانونی کرونایی هر یک با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا شیوع کرونای انگلیسی در شهر مشهد و خراسان رضوی باعث ابلاغ محدودیت‌های جدیدی برای ترددهای بین شهری شده یا خیر گفت: تا الان دستورالعمل جدیدی به ما ابلاغ نشده است.

میش مست در خصوص کنترل پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌های بین شهری هم عنوان کرد: اتوبوسها مکلف به سوار کردن ۵۰ درصد ظرفیت هستند و در غیر این صورت به ازای هر نفر اضافه مبلغ ۳۰ هزار تومان اعمال قانون برای راننده در بر دارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اذعان کرد: اگرچه این موضوع توسط همکاران ما در طول محورها کنترل می‌شود اما نیاز به نظارت بیشتر راهداری و شرکتهای مسافرتی دارد.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.