stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 246450
  • 06 اسفند 1399 - 16:00
2

به نتیجه رسیدن تمام وعده های دولت در حوزه راه و شهرسازی

به نتیجه رسیدن تمام وعده های دولت در حوزه راه و شهرسازی
کرمانشاه - قلمنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : در این هشت سال تمام وعده های دولت در حوزه راه و شهرسازی را به نتیجه رساندیم.
قلم | qalamna.ir :

نعمت الله ترکی در آیین کلنگ زنی پروژه ۱۰۶۴ واحدی تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه که قرار است در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی شود با اشاره به دو ماموریت وزارت راه و شهرسازی گفت: یکی از ماموریت ها بحث ساخت و توسعه حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی است که خوشخبتانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی گفت : تنها در دهه فجر امسال ۱۰۵ پروژه بزرگراهی و آزادراه در سطح کشور افتتاح شد که نشان دهنده فعالیت های صورت گرفته در این زمینه است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل دریایی هم علی رغم تحریم ها اقدامات خوبی صورت گرفته و در بحث انجام صادرات و واردات و گمرکات خللی ایجاد نشد.

ترکی گفت: در حوزه حمل و نقل هوایی هم به همت جوانان ایرانی خللی در کار فرودگاه ها و انجام سفرهای هوایی صورت نگرفت.

ساخت ۴۷۰ هزار واحد مسکن ملی تا پایان این دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: محور دوم کار این وزارتخانه بحث تامین مسکن بویژه تامین مسکن برای نیازمندان است که بر اساس نیاز کشور ساخت ۴۷۰ هزار واحد مسکن ملی را برنامه ریزی کردیم.

ترکی گفت : ۴۷۰ هزارمتقاضی این طرح ثبت نام کرده و راستی آزمایی به تمام معنا صورت گرفت تا نیازمندان حقیقی مشخص شوند و بتوانیم این واحدها را برای آنها احداث کنیم. در حال حاضر زمین، منابع و تسهیلات مورد نیاز اجرای طرح تامین شده و هم اکنون ساخت بخشی از این واحدها هم شروع شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی به تکمیل پروژه های مسکن مهر در هشت سال گذشته هم اشاره کرد وافزود: در مجموع دو میلیون و ۱۰۵ هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شده که ۹۰۰ هزار واحد آن در این هشت سال افتتاح شده است.

وی گفت : در بحث مسکن مهر تقریبا ۹۹ درصد کار به پایان رسیده و یک درصد باقی مانده هم مربوط به واحدهایی است که مشکل حقوقی دارند و تلاش داریم تا اوایل سال آینده کار این واحدها را هم انجام دهیم.

معاون وزیر راه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پایان هشت سال دولت تدبیر و امید توانستیم تمام وعده های داده شده در حوزه راه و شهرسازی را به نتیجه برسانیم.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.