stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 246097
  • 05 اسفند 1399 - 17:22
2
رئیس اداره پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

بررسی و تأیید طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان

بررسی و تأیید طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان
همدان- رئیس اداره پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری جلسه بررسی و تأیید طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرایی بیان کرد: یازدهمین جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان همدان در سالجاری با موضوع بررسی طرح جامع پدافند غیر عامل راه و شهرسازی با حضور مشاور دانشگاه مالک اشتر و نمایندگان ادارات کل هواشناسی، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای فرودگاه و سازمان نظام مهندسی استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه نماینده دانشگاه مالک اشتر ، نسبت به ارائه و تشریح  برنامه ها و بررسی های موارد متفاوت در حوزه حمل و نقل استان را برابر شرح خدمات و باستناد اسناد و مدارک تحویلی از اعضای کارگروه در جلسات قبل ضمن تجزیه و تحلیل آن ها در قالب طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان بطور کامل پرداخت.

رئیس اداره پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: نماینده حوزه اداره کل پدافند غیر عامل استانداری نسبت به رویه و سیر مراحل بررسی و تصویب طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان و فواید وجود طرح برای استان از نظر بر طرف نمودن بسیاری از نواقص در همه حوزه ها خصوصا حوزه حمل و نقل و جایگاه بسیار حساس آن در موضوع پدافند غیر عامل توضیحات کامل ارائه شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن طرح موضوع اهمیت تشکیل جلسه و جمع بندی نظر اعضای جلسه با اصلاح مواردی از  جمله بررسی اهمیت و جایگاه هواشناسی، طرح توسعه فرودگاهی و راه آهن، عناوین بزرگراه ها و راه های جایگزین، در نهایت طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان مورد تأیید کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان همدان قرار گرفت.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.