stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 245476
  • 04 اسفند 1399 - 16:04
0

بدترین پاری‌سن ژرمن در ۱۰ سال اخیر

بدترین پاری‌سن ژرمن در ۱۰ سال اخیر

پاری‌سن ژرمن در این فصل بدترین عملکرد را در ۱۰ سال اخیر داشته است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، شکست ۲ بر صفر پاری‌سن ژرمن مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه هشدارها را در پایتخت این کشور فعال کرد. تیم پاریسی ششمین باخت خود را در این فصل تجربه کرد و شرایطش برای رسیدن به صدر جدول سخت‌تر شد. لیل توانست لوریان را مغلوب کند و اختلافش را با مدافع عنوان قهرمانی به چهار امتیاز برساند. 

آمار PSG نشان می دهد این فصل از بدترین فصل‌های دوران ناصر الخلیفی بوده است. مالک قطری از سال ۲۰۱۱ اختیار باشگاه را در دست گرفت. تیم مائوریسیو پوچتینو برابر چهار تیم نخست جدول تنها یک امتیاز کسب کرده است. دو بازی رفت و برگشت را مقابل موناکو واگذار کرد و در زمین لیل مساوی کرد. همچنین در پارک دِ پرنس مغلوب لیون شد. این بی‌ثباتی موجب شده است بر خلاف معمول چهار تیم برای کسب قهرمانی تلاش کنند. همیشه در این لیگ یک یا دو تیم برای فتح جام رقابت می‌کردند.

شکست یکشنبه شب پاری‌سن ژرمن برابر موناکو یک رکورد منفی نیز به ثبت رساند. از زمان ناصر الخلیفی باشگاه فرانسوی شش شکست را در یک فصل تجربه نکرده بود. آخرین باری که این اتفاق رخ داد به فصل ۱۱-۲۰۱۰ بر می‌گردد. PSG در آن سال چهارم شد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این آمار یک بی‌ثباتی نگران کننده را نشان می‌دهد که ممکن است منجر به دست از دادن یک جام شود. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.