stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 245445
  • 04 اسفند 1399 - 15:46
0

سردار اشتری: کشفیات پلیس ۳۰ درصد افزایش داشته‌است

سردار اشتری: کشفیات پلیس ۳۰ درصد افزایش داشته‌است
قلم | qalamna.ir :

سردار حسین اشتری روز دوشنبه در غرب استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به خطر بیاندازند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی قوانین باید تغییر کند و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کشفیات وجود دارد، اظهار کرد: در شناسایی کسانی که سلاح گرم و سرد خرید و فروش و حمل می‌کنند توفیقات خوبی توسط نیروی انتظامی حاصل شده است.

اشتری با بیان اینکه ناجا موظف بر ایجاد امنیت مردم از دست مخلان، اراذل و اوباش است، گفت: شناسایی ناامن کنندگان جامعه با همکاری دستگاه قضایی و برخورد مقتدرانه توسط پلیس بازدارندگی و رضایت مردم را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۵ تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد و در کشفیات سرقت، کالای قاچاق، ارز و سوخت نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد در کشور افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی به استرداد اموال مالباختگان تاکید کرد و گفت: وظیفه ذاتی ناجا ایجاد و حفظ امنیت در انتخابات است و آمادگی اجرای بی‌نقص را در انتخابات ۱۴۰۰ داریم و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

اشتری به ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌های ناجا در استان تهران اشاره کرد و گفت: در جمع بندی نظارت ستادی مقرر شد نیازمندی ساختاری اماکن، تجهیزات و نیروی انسانی توسط ناجا، استانداری و فرمانداران انجام و تحول در کمک‌رسانی و تقویت بنیه نیروی انسانی شکل گیرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.