stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 245371
  • 04 اسفند 1399 - 13:57
2

راز‌های پنهان شخصیت خود را آشکار کنید

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه:این مقاله شما را با راز‌های پنهان شخصیتتان آشنا می‌کند.متوجه شدن بعضی از درسهای زندگی دشوار است ، اما سخت ترین آنهایی است که ما را به سمت درک بیشتری از خود سوق می دهند، ما  با یک حس گسترش یافته از خود، تصمیمات بهتری می گیریم تا زندگی ما آرام تر، پربارتر و حتی سالم تر شود.

آنچه که رشد ما را تعیین می کند اقداماتی است که ما در جهت تحقق رویاهای خود به خود تحقق می بخشیم و رشد و موفقیت ما را تعیین می کنند، هر یک از ما یک معادله شیمیایی در حال تغییر هستیم که به دنبال پیوستگی و صداقت است. ما می دانیم که کیمیا و سعادت شخصی ما به افکار و خواسته های ما وابسته است ، اما بدون سرمایه گذاری از طریق عمل ، هیچ چیز در واقعیت های جسمی ما تغییر نخواهد کرد.کار در پس زمینه زندگی روزمره و روابط ما، مجموعه ای از شخصیت های قدرتمند است. با رویارویی، بهبود و تراز کردن هر یک از این شخصیت ها ، ما به نوبه خود احساسات، افراد، حوادث، باورها و پارادایم هایی را آزاد می کنیم که دیگر در خدمت تکامل ما نیستند. در این روند ما  زندگی و همچنین زندگی های قبلی و آینده را متحول می کنیم.

هدف شخصیت‌ها
هر تجربه منجر به جمع شدن نگرش ها ، اهداف و اعتقادات می شود که مانند آهن ربا در ما زندگی می کنند. بدون کنترل ، آهن ربا های داخلی ما می توانند تجربیات نامطلوبی را به زندگی ما جلب کنند. این آهن ربا ها همچنین ماسک های هویتی (شخصیت هایی) را در درون ما شکل می دهند ، که همچنین تجارب را جذب می کنند و به عنوان موتور عمل ما عمل می کنند. ما در رحمت این سازه های آمورف و جاسازی شده هستیم تا زمانی که آنها را بشناسیم ، بهبود دهیم و آزاد کنیم. در حالی که برخی از شخصیت های ما مفید یا خوش خیم هستند ، بقیه خدمه می توانند نیرویی برای حساب کردن باشند.

 ما از شخصیت‌های اصلی خود برای درگیر کردن دنیا، دوست یابی، شغل و توجه استفاده می کنیم. باکاوش در شخصیت هایمان ، آنها را در لحظه قابل پذیرش تر می کنیم ، این به ما کمک می کند احساسات ، تصاویر و تجربیات بدون مراقبت را پردازش کنیم. با این کار ، توانایی خود را برای بخشش خود و دیگران افزایش می دهیم. در نتیجه ، آگاهی ما گسترش می یابد و رشد می کنیم.با گذشت زمان ، ما متحول می شویم و مجموعه های اصلی شخصیت ما تغییر می کنند و در پایان زندگی همه شخصیت ها را رها می کنیم و به منبع برمی گردیم.این بدان معنا نیست که روح ما می میرد: این بدان معناست که ما بدون تظاهر و ساخت به وجودی برمی گردیم ، حالتی که می توانیم هنگام زندگی در بدن خود در اینجا و اکنون به آن دست پیدا کنیم.

بازگشت به منبع
طبق قدیمی ترین سنت های معنوی ، هدف از زندگی آزاد کردن ویژگی هایی در درون ماست که با منبع همه زندگی ناسازگار است. این همان چیزی است که استادانی که در طول زمان ظاهر شده اند به ما آموخته اند. بودا ، محمد ، عیسی ، کریشنا ، لائو تزو ، کوان یین ، آما ، پاراماهانزا یوگاناندا ، سوامی ویوکاناندا ، اوشو ، تیچ نهت هان ، سای بابا و همه موجودات نوری که روح ما را روشن می کنند ، به یکتایی با خلقت اشاره می کنند. برخی از افراد این حالت روشن را با دعا، ذکر و یا زندگی صومعه ای دنبال می کنند ، اما اکثریت ما از شیوه های رابطه ای و عاطفی برای خدمت به پیشرفت معنوی خود استفاده می کنیم. این ابزارها ما را به خود نزدیک می کنند و باعث افزایش آگاهی ، وضوح و احساس آزادی می شوند.ما با کاوش و یافتن همدلی برای طیف گسترده ای از صفات انسانی ذاتی در شرایط انسانی ، به منبع نزدیک می شویم.با دیدن خود در هر موجود زنده ای آزاد می شویم و با نیت و عملکردمان متمرکز بر پذیرفتن همه جوانب شرایط انسانی ، بیدار می شویم.

چالش
چگونه این نوع اکتشاف عمیق را شروع کنیم؟ آیین های قدرتمندی وجود دارد که می تواند ما را به خود نزدیک کند. از Sweat Lodges و Pagan Rituals گرفته تا کار با انرژی پیشرفته و روش های خود تمیز کردن ، ما گزینه های زیادی داریم.چالش این است که اکثر ما سادگی زندگی را نداریم و اگر با خود صادق باشیم ، می دانیم که این موارد اغلب آنقدر قدرت ندارند که بند عاطفی و روانی ما را بشکنند. از بسیاری جهات ، روش های سنتی عصر جدید موقتی ، خودخواهانه ، مسئله دار و خودشیفته هستند.ما نمی توانیم بدون اندازه گیری اکتشاف عمیق و پیشرفت کنیم. ممکن است برای لحظه ای به وضوح برسیم ، اما این بدان معنا نیست که می توانیم آن را حفظ کنیم یا لزوماً از آن بهره مند شویم.می توانید در تمام طول روز چاکرای تاج خود را با نور سفید تنفس کنید ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که ذهن شما در ساعات بعدی مصرف نشود.

کاهش سرعت برای رسیدن به تحول پایدار ، چالشی است که همه ما با آن روبرو هستیم. تعداد کمی سیستم وجود دارد که بتواند تحول واقعی به ما بدهد. بیشتر آموزه های معنوی که به طور منظم مصرف می کنیم بسته های شیرینی است. آنها احساس بسیار خوبی دارند ، زیبا هستند ،  ارتعاشات مثبتی ایجاد می کنند و برای لحظه ای حس باز بودن را القا می کنند. اما یک هفته بعد ، چه چیزی واقعاً تغییر کرده است؟جهان همه چیز است، هم نور و هم تاریک. اگر هنگام مصرف نور، ما با تاریکی نمی‌رقصیم، هدف را از دست می‌دهیم. عیسی ۴۰ روز را در صحرا گذراند. او بازی نمی‌کرد و نمی‌توانست فکر‌های مثبتی را روی کارت‌های نمایه بنویسد. همه ما فرصت یکسانی داریم، اما بندرت آن را دنبال می‌کنیم.

کار
Paul’s The Personality Cards و برنامه Blended Soul ابزاری هستند که می توانند به شما در تعمیق روند کاوش خود کمک کنند. اگر می خواهید کار را بدون مجموعه ابزار انجام دهید ، آنچه در اینجا توصیه می کنم این است:
بی سر و صدا با ژورنال خود بنشینید و لیستی از ویژگی های مثبت خود را بنویسید.لیستی از افرادی که فکر می کنید شخصیت این صفات هستند را بنویسید.لیستی از ویژگی های منفی و عجیب خود را بنویسید.لیستی از افرادی که بازتاب این ویژگی ها هستند را بنویسید.از هر لیست ۳ فرد اغراق آمیز را انتخاب کنید.یکی یکی به هر شخصیت نگاه کنید و در مورد چگونگی شباهت به هر شخص صادق باشید. هر ویژگی را کاوش کنید و به رفتارهای مشابه خود نگاه کنید.در مورد زشتی های خود با خود صادق باشید. ابراز پشیمانی کنید ، عصبانیت خود را پیدا کنید ، غم و اندوه زیر عصبانیت خود را پیدا کنید و همه چیز را رها کنید.به تصاویری که شما را آزار داده اند یا به شما ظلم کرده اند ، فکر کنید. روی احساسات تمرکز کنید و آنها را بیرون بگذارید.ویژگی های مثبت خود را جشن بگیرید و متعهد شوید که در همه تلاش های آینده خود با آنها صف آرایی کنید.با گذراندن این فعالیت ، فرآیندهای تفکر و احساسات خود را بنویسید.برای تکمیل اکتشاف کامل و ترشح کامل بدن به چند ساعت یا چند روز فرصت دهید. هر کاری که لازم است انجام دهید.پس از تکمیل ، لیستی از ویژگی هایی را که امیدوارید در تمام زندگی خود مجسم کنید ، نگه دارید.

از وضوح خود لذت ببرید
پس از گذراندن این روند ، شما وضوح تازه ای پیدا خواهید کرد. ذهن شما راحت تر خواهد بود و قلب شما باز و پر خواهد شد. در اینجا هدف این است که سطح بالایی از پذیرش را برای کسانی که واقعاً هستید را مجسم کنید. هیچ راهی سریع برای حذف همه پیش بینی های نادرست ما وجود ندارد. فقط آگاهی شما افزایش می یابد ، که بیشتر اوقات از طریق یک تجربه شدید احساسی حاصل می شود.به دنبال شناخت همه قسمت های خود باشید. در سایه روان خود از سایه ها و چالش ها فرار نکنید. در حالی که درد ممکن است غیر قابل تحمل باشد ، اما موقتی است.این فرایند در حال انجام است. به کاوش و انتشار احساسات پیرامون تصویری که وسواس دارید ادامه دهید.همیشه به دنبال انتشار ویژگی های منفی باشید و عمیق ترین آگاهی را در مورد هر موقعیتی فراهم کنید.

تغییرات بالقوه
هرچه بیشتر بتوانید احساسات را از بدن خود پاک کنید و بیشتر بتوانید سایه های خود را روشن کنید ، تکامل بیشتری خواهید یافت. این تکامل سادگی بیشتری را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. این یک رها کردن در هر سطح خواهد بود. ارزش این است که شما با صعود به تمام این کوههای احساسی ، به خود این توانایی را می دهید که از هر کوهی بالا بروید و با هر مانعی در واقعیت فیزیکی خود روبرو شوید.هرچه بیشتر این مراحل را طی کنید ، تغییراتی در شغل ، امنیت ، زندگی عاشقانه ، زندگی شخصی و روابط خود مشاهده خواهید کرد. با رها کردن احساسات ، آهن ربا را آزاد یا تغییر دهید. با آهن ربا کمتر ، پیوست های کمتری وجود دارد.با گذر از این نوع فرایندها ، در یک سطح اصلی تغییر خواهید کرد. این بدان معنی است که ممکن است برخی از افراد زندگی شما را ترک کنند ، افراد جدیدی ظهور کنند و زندگی متفاوت باشد.

متولد یک جرقه الهی است
همه ما از جرقه های الهی به دنیا آمده ایم. این جرقه ها ، هرچند خالص ، نمی توانند مانع از اتخاذ ویژگی ها و نگرش های ناتوان کننده شوند. هر چند دشوار باشد ، بهبود این جنبه ها به تکامل ما کمک می کند.از شما دعوت شده است که همه جوانب درون خود و دیگران را کاوش ، در آغوش بگیرید ، ببخشید و جشن بگیرید. شخصیت هایی را که در هسته اصلی شما زندگی می کنند تصور کنید. به هر یک از آنها به عنوان بازتابی از خود و افراد زندگی خود نگاه کنید. هر یک را به عنوان نمایشی از جنبه ای از جهان ببینید که شما را به عشق ورزیدن ، التیام و تسلط بر آن فرا می خواند. ممکن است این روند به شما کمک کند تا با موفقیت از کنار داستان های خود عبور کنید و به آزادی عاطفی و معنوی نزدیک شوید.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.