stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 245351
  • 04 اسفند 1399 - 13:40
1

شهرهای صنعتی استان تهران با مشکل کمبود نیروی کار مواجه است

شهرهای صنعتی استان تهران با مشکل کمبود نیروی کار مواجه است

تهران- رییس سازمان صمت استان تهران گفت: شهرهای صنعتی استان تهران با مشکل کمبود نیروی کار مواجه است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، یداله صادقی ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران فضایی برای اعلام اعداد و ارقام امیدبخش از یک سو و مرور مشکلات صادرکنندگان از سوی دیگر است که امید بتوانیم با تعامل بیشتر بین دولت و بخش خصوصی با باز مهندسی روش‌های موجود به شفافیت بیشتر برسیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران افزود: حدود ١٧ هزار واحد صنعتی در استان تهران فعال هستند و همه واحدها در زمینه تولید و خدمات فنی و مهندسی سرآمد می‌باشند و استان تهران یک استان صنعتی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کرونا و تحریم گفت: در دهه فجر حدود ۶٠٠٠ میلیارد تومان طرح را به بهره برداری رساندیم و ۴ هزار میلیارد تومان نیز از سوی بخش خصوصی توسعه صنعتی داده شده است.

صادقی در ادامه از صادرات سالانه ٨ میلیارد یورو در استان تهران خبر داد و گفت: ٨٠ درصد ارز صادرکنندگان تهرانی به کشور بازگشته و باید اعلام کنیم که در استان تهران ۱۶ هزار و ۷۲۰ کارت بازرگانی صادر شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۹۱ مورد آن در حوزه صادرات فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه بخش صنعت در شهرستان‌های صنعتی با مشکل کمبود نیروی کار مواجه شده است گفت: در این خصوص تقاضا رو به افزایش است.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.