stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 245349
  • 04 اسفند 1399 - 13:40
1

سرقت ماهانه یکهزار خودرو پراید در تهران به دلیل کیفیت پایین سوئیچ

سرقت ماهانه یکهزار خودرو پراید در تهران به دلیل کیفیت پایین سوئیچ

تهران- استاندار تهران گفت: طبق آمار در ماه حدود یکهزار دستگاه خودرو پراید در تهران سرقت می‌شود و این ناشی از عدم‌ کیفیت تولید سوئیچ این خودرو است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح دوشنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران با بیان اینکه ارزش صادرات استان تا پایان سال ۹۹ در حدود ۲۵ میلیارد یورو در بازه سه ساله ۹۷ تا ۹۹ بوده است اظهار داشت: صادرات به عنوان مؤلفه تعیین کننده در اقتصاد ملی کشورها نقش آفرینی می‌کند و هیچ کشوری بدون تجارت خارجی رشد و بالندگی در حوزه اقتصاد ندارد.

استاندار تهران بیان داشت: در توسعه تجارت و جذب فناوری باید با دنیا ارتباط و تعامل داشته باشیم و در سایه اهمیت دادن به رونق صادرات است که شاهد جهش تولید خواهیم بود.

محسنی بندپی عنوان داشت: طبق آمار در ماه حدود ۱۰۰۰ خودرو پراید در تهران سرقت می‌شود و این ناشی از عدم‌کیفیت تولید سوئیچ این خودرو هست و به دلیل عدم وجود رقابت در تولید خودرو هیچ تغییری بین خودرو تولید داخل در سال ۹۸و سال ۹۹ دیده نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: ۲ سال است که تلاش کرده ایم تا محیط زیست را متقاعد کنیم که اگر تولید کننده ای اقدام به نوسازی و توسعه کند مشمول قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر نشود و این اقدام‌بزرگی است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.