stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 245283
  • 04 اسفند 1399 - 12:14
0
رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس:

هر فعالیتی که در مسجد انجام شود باید با محوریت امام جماعت و هیئت امنای مسجد باشد

هر فعالیتی که در مسجد انجام شود باید با محوریت امام جماعت و هیئت امنای مسجد باشد
هرمزگان-نشست صمیمی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس با حجت الاسلام جهانگیری امام جماعت و هیات امنا مسجد امام علی(ع) بندرعباس در راستای تعامل بیشتر و افزایش سلامت و نشاط اجتماعی جوانان با شروع فعالیت مجدد باشگاه کونگ فو در این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل نفرات برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس در این نشست گفت: هر فعالیتی که در مسجد انجام شود باید با محوریت امام جماعت و هیئت امنای مسجد باشد و برای شروع مجدد فعالیت کونگ فو کاران در این مسجد باید مدیر باشگاه کونگ فو با امام جماعت و هیئت امنا هماهنگ باشد.

مسلم عاشوری در ادامه گفت: در باشگاه فرهنگی ورزشی مسجد امام علی ( ع ) استعدادهای خوبی وجود دارد که در گذشته ثابت کرده اند می توانند حتی در سطح کشور مقام ارزنده کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای پیشرفت و معرفی بیشتر کونگ فو در بین اهالی محله ششصد دستگاه و محله های همجوار آن بکار خواهیم گرفت تا جوانان را به سمت مسجد و کارهای فرهنگی و ورزشی سوق دهیم.

یاد آور می شود ، در این نشست حاج آقا پریمی مشاور فرماندار بندرعباس و مدیر دفتر فرهنگی و مذهبی فرمانداری بندرعباس ،حاج علی زارع فرمانده پایگاه بسیج مسجد ، محسن بلبل مسئول کمیته فرهنگی مسجد ، سید ابراهیم سید غریب مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مسجد  و سایر اعضای هیئت امنا مسجد حضور داشتند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.